klyban skrev 2023-06-01 06:21:23 följande:
Ja, vi undrade ju varför du inte ville veta av skillnaderna.
För det är dramatiska skillnader här, här har du S som när de insåg vad detta var och sen avrådde en struntade i detta och får konsekvenser för detta.
Nått säger mig det är gigantiska skillnader på Lars och detta och därför du inte vill ta upp dessa.
Digestive skrev 2023-05-31 20:45:36 följande:
Vad svamlar du själv om? Jag skrev ju att frågan snarare är hur väl det hela rimmar med partibilden och partiets agerande visar att det just var ett oönskat element.
Ja, skillnaderna i hur KillBill och Padirac har hanterat Lars Adaktussons respektive Jamal El-Hajs kongressbesök är betydande. Hur du nu kom fram till det är en gåta som kan lämnas olöst.
S drog sig tillbaka när det uppdagades vilka som kom, vad i detta är det du inte förstår?
Och en strunta i detta och får konsekvenser, vad i detta förstår du inte?
Och det är lugnt, jag förstår att skillnaderna är pinsamma för dig och pga de inte liknar detta alls.
Och det som är RIKTIGT JÄVLA ROLIGT, det är att du försvarat Lars kan jag tänka mig ingen försvarar den som nu åkte och struntade i förhållningsordern.
Det har du en vacker skillnad och det berättar en del om dig också, och att du bara agerar på agenda och narrativ, inte sakligt vad de har gjort och en sak är helt säker, S gjort vad de ska.
Visst är det skillnad på att göra ett kongressbesök där de mest tveksamma elementen är abortmotståndare och på att frottera sig med ledargestalter som har kopplingar till terroristorganisationer och under ett kongressbesök med anti-sionistiska/semitiska undertoner.
Helt klart gigantiska skillnader, precis som du skriver.
Finns inget att försvara i någotdera fall utan fiskar ska såklart simma och fåglar ska såklart flyga. Vad man sedan ger ris eller ros är en helt annan sak.
Att blanda in
försvar från ingenstans är ingenting annat än
självrapportering. Har du svårt att välja mellan ris eller ros, klyban?