Antisemitismen inom vänstern, varför?
kommunisterna.org/nyheter/2024/10/sjunde-oktober-avslojade-terrorstatens-ratta-ansikte
Kom ihåg det när det är val. Finns inte valsedlar där du röstar så skriv namnet på en bland valsedel. Se till att stava rätt så att inte paritets motståndare kan förklara rösten ogiltig.
Av arbetare för arbetare: kommunisterna.org/
Ja, det går rösta på kalle anka partiet också
Men försöker du berätta att de inte förstår att det är riksdagspartier vi pratar om?
För det vore rätt anmärkningsvärt om du inte förstod en så enkel sak faktiskt, måste till och med kalla det för en prestation att inte förstå något så simpelt.
Jag ska komma ihåg att skriva Hamas på min då.
Eller
Nej tack.
Du kan skriva vad du vill, men bara en bortkastad röst.
Jag skulle inte välja någon av terroristerna hamas eller Israel.
Och kommunism är så svårt sällsynt i Sverige idag att man funderar på varför en del ens pratar om det, jag gissar för en chock effekt.
Men man måste vara bra okunnig och gå på det nonsenset.
SVT verkar vara ok med antisemitism från vissa (vita kvinnor) men inte andra (muslimska män ).
lider SVT av rasistiska och islamofobiska strukturer som innebär att man har en mer tillåtande attityd till antisemitiska uttalanden om en vit kvinna från kulturetablissemanget uttrycker dem. Om däremot liknande uttalanden kommer från en muslimsk rasifierad invandrarman så vidtas genast bestämda åtgärder.
www.expressen.se/debatt/stina-wollters-judehat-ar-okej-men-inte-mitt/
Antisematism är aldrig okey, men tyvärr med tråden har vi lärt oss att det är bara fel när den förekommer i vänstern.
Det komiska är att det var inte okey med Stinas dumheter heller.
Och riktigt sjukligt komiskt, varför inbillar han sig att det är okey med judehat och varför är han en judehatare?
Snacka om göra bort sig.
Ja, de sänds inte, samma som stängt ned.
Och så förblir det tills något ändra sig.
Och har det gjort detta än????
Nope!
Och då är det komiskt att en berättar om att den är judehatare.
Och IGEN, Stina var det inte okey heller.