• Anonym (--)

Har jag hängbröst?

Som rubrik lyder. 35+

.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-29 19:36
    Oj vad konstig texten blev. Är 35+

• Svar på tråden Har jag hängbröst?
  • Gaskarl
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:01:49 följande:

Jag pm:ar, men inte vad vi heter på xhamster.

Isåfall får du uppge först ert namn

Ok.. Jag har en ganska ointresserad sida, lite sprut klipp och favoriter.. Vad har ni på eran?
  • Anonym (--)
    Gaskarl skrev 2019-05-31 00:05:19 följande:
    Ok.. Jag har en ganska ointresserad sida, lite sprut klipp och favoriter.. Vad har ni på eran?
    Samlag, oralsex på långt håll och jag runkar honom.

Man ser aldrig ansikte, hårfärg eller annat som avslöjar identitet. Pm:ar
  • Gaskarl
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:06:54 följande:

Samlag, oralsex på långt håll och jag runkar honom.

Man ser aldrig ansikte, hårfärg eller annat som avslöjar identitet. Pm:ar

Äh, skippa det. Du är lite för på.
  • Anonym (--)
    Gaskarl skrev 2019-05-31 00:09:56 följande:
    Äh, skippa det. Du är lite för på.
    Mm jag hoppas du förstod att jag inte tänkte pm:a. Hade jag velat hade jag gjort det för länge sen
  • Anonym (--)

Skiter egentligen fullständigt i desperata gubbars kommentarer om min kropp, det var inte därför jag startade tråden. 

Jag är inte primiskuös eller "porrstjärna" på xhamster. Det kallas att driva. 

Jag är en helt vanlig jävla morsa, som uppenbarligen är snyggare än alla hängpattar ni får som max. Tack och lov.

Tack och hej! 

• Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:18:34 följande:

Skiter egentligen fullständigt i desperata gubbars kommentarer om min kropp, det var inte därför jag startade tråden. 

Jag är inte primiskuös eller "porrstjärna" på xhamster. Det kallas att driva. 

Jag är en helt vanlig jävla morsa, som uppenbarligen är snyggare än alla hängpattar ni får som max. Tack och lov.

Tack och hej! 

Nej du startade ju tråden för att ville ha bekräftelse, alltså så skiter du inte i oss snuskgubbar! Utan oss hade du inte fått ditt bekräftelsebehov uppfyllt!

Så du kan ju va lite ödmjuk och tacka oss istället!
  • Anonym (--)
    Anonym (Ha ha ha) skrev 2019-05-31 00:22:15 följande:
    Nej du startade ju tråden för att ville ha bekräftelse, alltså så skiter du inte i oss snuskgubbar! Utan oss hade du inte fått ditt bekräftelsebehov uppfyllt!

Så du kan ju va lite ödmjuk och tacka oss istället!
    En del har kommit med fina och balanserade omdömen, absolut. Det var därför jag vände mig hit, för att höra vad folk tycker. 

Men dessa jävla snusk gubbar som vill runka, skeda, ta på mina bröst, se mig på xhamster. Fyfan vilka snusk! Go feminism!
  • Smed75

[quote=79659043][quote-nick]Anonym (Som mina) skrev 2019-05-31 00:26:28 följande:[/quote-nick][/quote]

Prova att pm:a mig om du vill!

• Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:24:28 följande:

En del har kommit med fina och balanserade omdömen, absolut. Det var därför jag vände mig hit, för att höra vad folk tycker. 

Men dessa jävla snusk gubbar som vill runka, skeda, ta på mina bröst, se mig på xhamster. Fyfan vilka snusk! Go feminism!

Ja jag förstår dig.. Men du frågar om de är ett runkobjekt..
Svar på tråden Har jag hängbröst?