Har jag hängbröst?
Som rubrik lyder. 35+
.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-29 19:36
Oj vad konstig texten blev. Är 35+
Som rubrik lyder. 35+
.
Fina ting. Ska du va nöjd med tycker jag.
Jag har bara aningen större bröst än de på bilden.. Är 45 år med två barn som har ammat länge. Sitter fortfarande på plats där de ska, så ALLA får inte bara "skinnslamsor" kvar! Sen vet jag ju inte hur de ser ut när jag är 75.. men om 45 anses som äldre så har du fel..
Att dina inte skulle hänga efter 2 barn som ammat har ingenting med fasthet att göra. Det beror med stor sannolikhet på att de är just små. Att de sitter på plats har troligtvis också det att göra med att de är just små.
När volymen ökar i kubikcentimeter (cm³) så ökar också gravitationskraften (G). Det betyder att med stigande ålder (45 år) + 2 barns amning sker en enorm påfrestning på ett par fasta normalfyllda bröst.
Formen på brösten kan också anta förändrad form, bli aningen mer strutformad eller lik hundöron.
Men att du upplever att dina bröst sitter på plats är nog helt rätt, men att antyda att de är fasta vid 45 års ålder + 2 barns amning blir fel. Troligast är att de är små och därmed misstolkas de som fasta, som så många andra göra härinne.
Lennart, kan du inte leta upp en bild på det som du menar är fasta bröst? Känns som du är den som inte håller med oss andra här..
Håller med. Oavsett så e TS tutare fin fina
Som rubrik lyder. 35+
.