• Anonym (--)

Har jag hängbröst?

Som rubrik lyder. 35+

.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-29 19:36
    Oj vad konstig texten blev. Är 35+

• Svar på tråden Har jag hängbröst?
  • Underhill

Fina ting. Ska du va nöjd med tycker jag.

Anonym (--) skrev 2019-05-29 22:19:09 följande:
    Förvånad inte tråden eller bilderna är borttagna än...

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Lennart)
    Anonym (Jill) skrev 2019-05-30 16:08:48 följande:
    Jag har bara aningen större bröst än de på bilden.. Är 45 år med två barn som har ammat länge. Sitter fortfarande på plats där de ska, så ALLA får inte bara "skinnslamsor" kvar! Sen vet jag ju inte hur de ser ut när jag är 75.. men om 45 anses som äldre så har du fel..
    Att dina inte skulle hänga efter 2 barn som ammat har ingenting med fasthet att göra. Det beror med stor sannolikhet på att de är just små. Att de sitter på plats har troligtvis också det att göra med att de är just små.

När volymen ökar i kubikcentimeter (cm³) så ökar också gravitationskraften (G). Det betyder att med stigande ålder (45 år) + 2 barns amning sker en enorm påfrestning på ett par fasta normalfyllda bröst.

Formen på brösten kan också anta förändrad form, bli aningen mer strutformad eller lik hundöron.

Men att du upplever att dina bröst sitter på plats är nog helt rätt, men att antyda att de är fasta vid 45 års ålder + 2 barns amning blir fel. Troligast är att de är små och därmed misstolkas de som fasta, som så många andra göra härinne. 
  • Mr K69
    Anonym (Jill) skrev 2019-05-30 16:08:48 följande:

Jag har bara aningen större bröst än de på bilden.. Är 45 år med två barn som har ammat länge. Sitter fortfarande på plats där de ska, så ALLA får inte bara "skinnslamsor" kvar! Sen vet jag ju inte hur de ser ut när jag är 75.. men om 45 anses som äldre så har du fel..

Ursäkta om jag bryter in här. Men jag måste bara säga att det är så otroligt vackert med en kvinna som du beskriver dej själv. Livserfaren, mamma och i fyrtioårsåldern... Blir varm inombords när jag tänker på det... Tack för ordet
  • Sandra1
    Anonym (Lennart) skrev 2019-05-30 16:59:48 följande:

Att dina inte skulle hänga efter 2 barn som ammat har ingenting med fasthet att göra. Det beror med stor sannolikhet på att de är just små. Att de sitter på plats har troligtvis också det att göra med att de är just små.

När volymen ökar i kubikcentimeter (cm³) så ökar också gravitationskraften (G). Det betyder att med stigande ålder (45 år) + 2 barns amning sker en enorm påfrestning på ett par fasta normalfyllda bröst.

Formen på brösten kan också anta förändrad form, bli aningen mer strutformad eller lik hundöron.

Men att du upplever att dina bröst sitter på plats är nog helt rätt, men att antyda att de är fasta vid 45 års ålder + 2 barns amning blir fel. Troligast är att de är små och därmed misstolkas de som fasta, som så många andra göra härinne. 

Lennart, kan du inte leta upp en bild på det som du menar är fasta bröst? Känns som du är den som inte håller med oss andra här..
  • Smed75
    Sandra1 skrev 2019-05-30 17:28:32 följande:

Lennart, kan du inte leta upp en bild på det som du menar är fasta bröst? Känns som du är den som inte håller med oss andra här..

Hur ser dina ut?
  • Underhill

Håller med. Oavsett så e TS tutare fin fina

Sandra1 skrev 2019-05-30 14:46:25 följande:
    TS dina bröst hänger men är otroligt fina :) Letade upp en bild på google på ett par fasta bröst för att jag tycker det är många som säger att TS har fasta när hon inte har det. Detta är ett par fasta bröst. att ha det när man fått tre barn som TS skulle jag säga är omöjligt.

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Jill)
    Anonym (Lennart) skrev 2019-05-30 16:59:48 följande:

Det jag opponerade mig mot i ditt föregående inlägg var just att du skrev att det bara blev "skinnslamsor" kvar när man blev äldre om man hade små bröst.. så återigen, inga skinnslamsor här!!
  • Tom Araya
    Anonym (--) skrev 2019-05-29 19:35:27 följande:

Har jag hängbröst?

Som rubrik lyder. 35+

.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-29 19:36
    Oj vad konstig texten blev. Är 35+

Det beror på hur man definierar "hängbröst".

För vissa är det kanske att de hänger lite.

För mig är det när de hänger mycket, påtagligt mycket.

Jag skulle nog säga att det är gränsfall med dina bröst.
    De hänger mer än lite, ganska mycket, men kanske inte påtagligt mycket, med tanke på storleken.

I övrigt mycket vackra bröst skulle jag tillägga.

Jag hoppas att jag inte sågade ner ditt självförtroende totalt nu, du är en mycket attraktiv kvinna, trots häng på brösten, det är ju liksom inte särskilt ovanligt med lite eller mer häng med större naturliga bröst.
  • Tom Araya
    Anonym (--) skrev 2019-05-29 19:58:29 följande:
    Tack. Tycker själv dom är alldeles för små. 
    För små är de definitivt inte. Det är ett par rejäla bröst du har till den kroppen.

Mindre hade funkat, men knappast större, enligt mina preferenser.
  • Tom Araya
    Anonym (--) skrev 2019-05-29 20:26:40 följande:
    Ja dom är ungefär så stora att en mans hand passar som en kupa. Har fattat det som att killar/män inte gillar stora bröst utan mer lagoma. Mina bröst blir ofta höjda över skyarna, kan inte själv riktigt förstå det även om jag inte är missnöjd. 
    De ser större ut...är det du som är väldigt liten i övrigt!?
Svar på tråden Har jag hängbröst?