Inlägg från: Anonym (--) |Visa alla inlägg
  • Anonym (--)

Har jag hängbröst?

Som rubrik lyder. 35+

.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-29 19:36
    Oj vad konstig texten blev. Är 35+

• Svar på tråden Har jag hängbröst?
  • Anonym (--)
    Anonym (Fns) skrev 2019-05-29 19:39:28 följande:

Alla bröst ?hänger?. Men jag tycker dina bröst är fina. Bröstvårtorna sitter på rätt plats och de ser fylliga ut och fina. Jag skulle säga att de inte är hängbröst. ??

Ok hur gammal är du?
  • Anonym (--)
    Hegeltegel skrev 2019-05-29 19:48:52 följande:

Inte då! Relativt välväxta, då står dom inte ut som silikonstrutar.

Fina

Tack. Tycker själv dom är alldeles för små. 
  • Anonym (--)
    Clark73 skrev 2019-05-29 20:10:51 följande:
    Ja det tycker jag är hängbröst, men bröstvårtorna pekar inte ner. Du har i mitt tycke dom snyggaste brösten, det går inte att få snyggare bröst, så himla sexiga och snygga, bra storlek på dom också....Tack för att du delar med dig av dina ljuveler......
    Så lite så
  • Anonym (--)
    Mr K69 skrev 2019-05-29 20:24:25 följande:
    Men så här... Jag som man tycker det är så härligt när brösten ryms i en kupad hand. Så härligt att stå eller ligga bakom och hålla i dem så. Men sedan är det jättesexigt när kvinnan själv tycker om sin kropp...vet inte om jag kan skriva så mycket mer här. Brukar bli bortcensurerat om man skriver för ingående här...
    Ja dom är ungefär så stora att en mans hand passar som en kupa. Har fattat det som att killar/män inte gillar stora bröst utan mer lagoma. Mina bröst blir ofta höjda över skyarna, kan inte själv riktigt förstå det även om jag inte är missnöjd. 
  • Anonym (--)
    Anonym (H) skrev 2019-05-29 20:25:55 följande:

De är ju rätt stora, så det är klart de hänger då. Men de är ju inga typiska tantbröst som hänger ner till naveln.

Haha nä bra det iaf
  • Anonym (--)
    Clark73 skrev 2019-05-29 20:33:05 följande:
    Hur länge har dom varit så snygga, har du fått barn? 
    Ja 3
  • Anonym (--)
    Clark73 skrev 2019-05-29 20:40:18 följande:
    Jag gillar när det är lite häng, blev dom så snygga efter 1a barnet?
    Vet inte. Men innan jag fick barn (dvs innan 30) var jag väldigt smal och hade nästan inga bröst och dom hängde inte. 
  • Anonym (--)
    Clark73 skrev 2019-05-29 20:40:18 följande:
    Jag gillar när det är lite häng, blev dom så snygga efter 1a barnet?
    Vet inte. Men innan jag fick barn (dvs innan 30) var jag väldigt smal och hade nästan inga bröst och dom hängde inte. 
  • Anonym (--)
    Mr K69 skrev 2019-05-29 20:40:47 följande:
    Jo är de för stora så får man som inte det grepp som man vill ha om man/hon vill att man ska hålla lite hårdare och samtidigt...ja..
    Knulla?
Svar på tråden Har jag hängbröst?