Inlägg från: Anonym (Ha ha ha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ha ha ha)

Har jag hängbröst?

Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:18:34 följande:

Skiter egentligen fullständigt i desperata gubbars kommentarer om min kropp, det var inte därför jag startade tråden. 

Jag är inte primiskuös eller "porrstjärna" på xhamster. Det kallas att driva. 

Jag är en helt vanlig jävla morsa, som uppenbarligen är snyggare än alla hängpattar ni får som max. Tack och lov.

Tack och hej! 

Nej du startade ju tråden för att ville ha bekräftelse, alltså så skiter du inte i oss snuskgubbar! Utan oss hade du inte fått ditt bekräftelsebehov uppfyllt!

Så du kan ju va lite ödmjuk och tacka oss istället!
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:24:28 följande:

En del har kommit med fina och balanserade omdömen, absolut. Det var därför jag vände mig hit, för att höra vad folk tycker. 

Men dessa jävla snusk gubbar som vill runka, skeda, ta på mina bröst, se mig på xhamster. Fyfan vilka snusk! Go feminism!

Ja jag förstår dig.. Men du frågar om de är ett runkobjekt..
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:34:09 följande:

Ja, kunde inte hålla mig från att driva tillbaks

Okej.. Jag vet inte vad han sa..Hur som du fick svar på din fråga antar jag!
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:36:59 följande:

Yes nu vet jag och kommer aldrig glömma... 

Nej vi får aldrig glömma dina bröst...

Ha ha förlåt men det är lite roligt!
  • Anonym (Ha ha ha)

Tänk att det är så lätt för folk att glömma bort tyngdlagen!

• Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:42:25 följande:

Du har dom säkert redan som bakgrundsbild 

Klart jag har.. Har även hunnit ramat in en bild och ställt det på nattduksbordet!

Är lite sugen på att låta tillverka en tapet och tapetsera om vardagsrummet.. Men jag vet inte, det kanske är lite knäppt.. Eller vad tror du.. Är lite rädd att tapeten inte skulle passa med mina soffor!

Åhh så svårt! Ha ha
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:42:25 följande:

Du har dom säkert redan som bakgrundsbild 

Du har inte bara snygga bröst du är rolig åxå.. =)
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:48:55 följande:

Ja men tapetsera sovrummet då, så passar i alla fall tavlorna ihop med tapeten?

Smart.. Bara en kvinna skulle komma på en sån lösning! Du skulle kunna börja jobba som inredare!
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:48:55 följande:

Ja men tapetsera sovrummet då, så passar i alla fall tavlorna ihop med tapeten?

Kan du inte ta ett kort på rumpan åxå.. Skulle behöva lägga om hallgolvet
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (--) skrev 2019-05-31 00:53:13 följande:

Märks att du är man och inte kan något om inredning. Get out of the business.

Ha ha ja men man försöker ju i alla fall.. Den där jävla Ernst har gjort det svårt för oss gubbrunkare
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (Haha..) skrev 2019-05-31 02:02:34 följande:

Hahaha... Tack för lite underhållning i natten. "Hallgolvet.. " *fniss

Trevligt att jag kan underhålla dig.. Hur kommer det sig att hon/han är vaken nu?
Svar på tråden Har jag hängbröst?