• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • mallalala

Tjejer vad tror ni om detta? Tog ett testa tidigt och är bara på äl+7. Är det jag som ser ngt som inte finns eller är det bara ett spökstreck?

• Glitterpinnar
    Michibell skrev 2019-08-07 16:42:38 följande:

Hur många här äter folsyra tabletter? Eller andra kosttillskott? : )

Jag äter folsyra, b12, d-vitamin, betakaroten, c-vitamin, omega3 samt rosenrot. Jag har en jättekort lutealfas (tid mellan ägglossning och mens), oftast på 8-9 dagar och har fått flera missfall och fick därför tips om d och c-vitamin och rosenrot som kunde vara till hjälp, vi får se..
  • Tr0ust
    mallalala skrev 2019-08-07 12:42:58 följande:

Hoppar också in här om jag får. Är 35 år och försöker få ett tredje barn. Fick positivt på cb äl-test i torsdags och hoppas det har tagit sig. Tänker testa på måndag. Är så nervös att min ålder kommer sätta käppar i hjulet.

Testa idag? Är inte det för tidigt?
  • Tr0ust
    Glitterpinnar skrev 2019-08-09 19:52:47 följande:

Jag äter folsyra, b12, d-vitamin, betakaroten, c-vitamin, omega3 samt rosenrot. Jag har en jättekort lutealfas (tid mellan ägglossning och mens), oftast på 8-9 dagar och har fått flera missfall och fick därför tips om d och c-vitamin och rosenrot som kunde vara till hjälp, vi får se..

Grattis ser ut som ett streck.
  • TrueLove12

Hej här har vi försökt i snart 2 år och inget hänt påbörjade fertilitetsutredningen i fen då vi hade första mötet.

Var på mötet på Sahlgrenska i onsdags första mötet då inför vad som kommer hända fram över. Tog blodprover vi båda och maken lämna in spermaprovet.

Ringde igår om hss men var fullt denna gång ska ringa om de nästa mens om jag inte får remiss innan. Vi har tyvärr 1% chans och bli gravida på egen hand så de blir ivf för oss vänte tiden 6 mån ca beror när dom tar beslutet. De ska även kolla min ägg reserv m.m

• mallalala
    lilagrodautanben skrev 2019-08-26 17:47:09 följande:

Hur gär det för alla?

Fick ett härligt plus och är i v 5+2 nu. Hoppas det går bra för dig också?
  • Ssandra

Hejsan! Jag har precis gjort en hemlig grupp på Facebook där dom som vill får vara med :) alla vi som försöker bli gravida med Bf 2020 !! Där kan vi diskutera allt möjligt tills vi förhoppningsvis får plus på stickan allihopa och sedan även efter det fortsätta hålla kontakt :)

Skriv till mig med namn och efternamn så lägger jag till! (Gruppen är hemlig så ingen förutom dom jag bjudit in kan se den)

• mallalala
    Ssandra skrev 2019-08-26 18:14:49 följande:

Hejsan! Jag har precis gjort en hemlig grupp på Facebook där dom som vill får vara med :) alla vi som försöker bli gravida med Bf 2020 !! Där kan vi diskutera allt möjligt tills vi förhoppningsvis får plus på stickan allihopa och sedan även efter det fortsätta hålla kontakt :)

Skriv till mig med namn och efternamn så lägger jag till! (Gruppen är hemlig så ingen förutom dom jag bjudit in kan se den)

Är det en grupp för de som försöker eller även de som plussat?
  • Ssandra
    mallalala skrev 2019-08-26 18:29:52 följande:

Är det en grupp för de som försöker eller även de som plussat?

Dom som även plussat får såklart också vara med :)
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020