• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Theresesvea
    Båten skrev 2019-07-09 06:36:16 följande:

Tycker det har blivit väldigt tydligt :) Mannen sa åt mig att inte köpa fler tester nu utan ringa MVC :)

Stort grattis!! :D
  • Anonym (Björnbäret)

Hoppar in här! BIM 19/7, alltså om 1,5 vecka. Kan tiden gå liiite fortare? Skrattande

• Anonym (På G)

Här blev det inget denna månaden. Men inte helt oväntat med tanke på MF för lite mer än fyra veckor sedan.

Kroppen har dock kommit igång som den ska. Har haft ägglossning. Mensen kom 14 dagar efter och jag bör ha ÄL igen om ca 1 vecka. Har en cykel på 24-25 dagar så ÄL kommer ganska kort inpå efter avslutad blödning.

Så vi får dra igång tåget snart igen :). Lite lagom till semestern också så det är ju enbart positivt.

• Purjo1

Åh vilken bra grupp!

Jag och mannen är mitt uppe i att försöka skaffa ett syskon till våran dotter (13månader gammal) 2020!

Hade ett missfall för 6 veckor sedan och har ännu inte fått tillbaka mensen.. jag går just nu runt och tänker på att jag kanske redan är gravid igen, känner massa symtom men vågar inte testa ifall jag bara inbillar mig och mensen är på g istället!

Åh jobbig resa detta men skönt att läsa om er andra och inte känna sig så ensam i detta ;)

• Mathilda999

Hej ! Är gärna också med här. Min man och jag är på första försöket till första barnet. Vi prickade in ägglossning och nu är jag ÄL+3 (BIM-12) ska ta första testet nästa torsdag så får vi se vad det säger, håller tummarna. Magkänslan säger bebis men det är mest för att man längtar så tror jag...

• BDN

Jag fick konstaterat MA för några veckor sedan. Det var en januaribebis på väg men tyvärr blev det inte så. Hoppas på en sommarbebis istället. Har inte fått första mensen efter MA och är så otålig och ska ta ÄL-test samt följa med Natural Cycles med förhoppningen att skynda på processen lite.

• Myselfandi
    BDN skrev 2019-07-11 21:05:47 följande:

Jag fick konstaterat MA för några veckor sedan. Det var en januaribebis på väg men tyvärr blev det inte så. Hoppas på en sommarbebis istället. Har inte fått första mensen efter MA och är så otålig och ska ta ÄL-test samt följa med Natural Cycles med förhoppningen att skynda på processen lite.

Jag beklagar :( Hoppas att din kropp återställer sig snart så att ni kan ta nya tag.
  • Anonym (Såsmåningom)

Hej! Och grattis till alla plus! Jag börjar känna mig sugen på en bebis nästa år och hoppas på att starta verkstaden på riktigt i höst. Min mens har ännu inte kommit tillbaka efter att jag fick vår dotter för snart sju månader sen, men det känns som att kroppen är igång så försöker hålla lite koll :)

• BDN
    Myselfandi skrev 2019-07-12 11:26:54 följande:
    Jag beklagar :( Hoppas att din kropp återställer sig snart så att ni kan ta nya tag.
    Tack så mycket, det hoppas jag också!
  • BDN
    Myselfandi skrev 2019-07-12 11:26:54 följande:
    Tack så mycket, det hoppas jag också!
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020