• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Båten
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-01 21:47:49 följande:

Beräknad ÄL på söndag. Testar måndag-söndag den här veckan med Clearblue digitala ägglossningtester för att säkert hitta ÄL. Visade negativt måndag, tisdag och idag glad gubbe=positivt. Dock är inte strecken lika starka när man tar loss ?stickan? som man ska kasta. Någon som har koll? Ska givetvis fortsätta testa!

Översta testet=negativ

Understa testet=positivt

Använder du clearblues digitala tester som visar dina 2 mest fertila dagar? Det gjorde jag nämligen. Hade som du, sträcken på stickorna när man tog ut dom såg svaga ut. Men det var då jag var fertil. Hade sex dagen innan glad gubbe och sen tyvärr inget på en vecka men behövdes inte :) är i vecka 8 nu :) så du är nog fertil nu. Bara ligga på där hemma :)
  • VictoriaBerggren
    Båten skrev 2019-08-02 17:25:30 följande:

Använder du clearblues digitala tester som visar dina 2 mest fertila dagar? Det gjorde jag nämligen. Hade som du, sträcken på stickorna när man tog ut dom såg svaga ut. Men det var då jag var fertil. Hade sex dagen innan glad gubbe och sen tyvärr inget på en vecka men behövdes inte :) är i vecka 8 nu :) så du är nog fertil nu. Bara ligga på där hemma :)

Glad gubbe idag igen och staaaarkt sträck! Då så hehe

Grattis!!
  • Glitterpinnar

Hej!

29 år, tre barn, fick nyss mitt tredje missfall så nu är det bara att försöka igen.. Hoppas på bättre tur den här månaden.

Ska bli kul att hänga här med er andra som också försöker!

• lilagrodautanben

Händer ingenting här.. negativa ältest trots att jag borde ha äl nu och inga symtom. Blir så trött.. två år och elva missfall.. har ätit Letrozol visserligen för äl mer regelbundet men nu va mina tabletter slut och kiliken stängd så kanske därför.. men har alltid haft egen äl ändå så blir förvirrad

Myselfandi skrev 2019-08-03 10:43:45 följande:

Hur går det för alla? Någon som har symptom och närmar sig BIM?

• VictoriaBerggren
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-02 20:25:28 följande:

Glad gubbe idag igen och staaaarkt sträck! Då så hehe

Grattis!!

Håller tummarna att det blir något fast vi inte hann mysa så mycket som vi ville!

• Anonym (Miss.lycka)
    Glitterpinnar skrev 2019-08-02 20:51:44 följande:

Hej!

29 år, tre barn, fick nyss mitt tredje missfall så nu är det bara att försöka igen.. Hoppas på bättre tur den här månaden.

Ska bli kul att hänga här med er andra som också försöker!

Grattis! Hur gamla är dom tidigare barnen? Har oxå tre barn och jobbar på ett fjärde :)
  • Anonym (längar så)

Hej,

34 år gammal, min man är 32. Vi har försökt ett tag nu för nummer 1. Har haft 2 missfall. Ett i april och ett i juni. 

Använder mig att clearblue digitala ägglossningstest med 4 mest fertila dagar. Har än så länge fått blinkande gubben = jag är fertil. inväntar fast gubbe ( ägglossning på g). Vill verkligen bli gravid igen och ha en graviditet som håller!! 

jag känner mig nästan som att jag har en magisterexamen inom ägglossningsteori så mycket som man konstant läser och letar och läser och testar och testar och jämför och ahhhh.. blir galen.

• Glitterpinnar
    Anonym (Miss.lycka) skrev 2019-08-06 22:59:14 följande:

Grattis! Hur gamla är dom tidigare barnen? Har oxå tre barn och jobbar på ett fjärde :)

Mina tre barn är 5, 2,5 och 1,5 år nu :) hur gamla är dina? Kul med en till som jobbar på fyran!!
  • mallalala

Hoppar också in här om jag får. Är 35 år och försöker få ett tredje barn. Fick positivt på cb äl-test i torsdags och hoppas det har tagit sig. Tänker testa på måndag. Är så nervös att min ålder kommer sätta käppar i hjulet.

Svar på tråden Följas åt till plus! 2020