IVF maj 2019
Hej alla, min ordentliga maratonmensvärk avtog ju vid 16 igår efter 20h ihållande värk. Samtidigt avtog den ömhet jag hade i brösten. I morse när jag vaknade kändes allt nollställt/dött, inte ens vattnig flytning jag brukar ha på morgonen. Nu har jag fått tillbaka diffusa symptom vid lunch. Känns precis som svag träningsvärk i livmodern och tänker att det är en effekt av min 20h långa kramp/mensvärk. Lite diffust i brösten, lite diffust generellt. Typ superlite illamående. Blir helt galen av detta. I morse kändes utgången klar att det var kört. Nu har jag en gnutta hopp igen...
Jag har haft hemsk huvudvärk sedan efter lunch idag men jag skyller nog på jobbet ;) Molandet/ilandet i magen har fortsatt idag med men mina bröst har nästan slutat ömma helt även om de fortfarande är svullna, det känns som ett dåligt tecken. Har kissat sisådär 10-20 gånger idag :P Känns jobbigt att jag redan har börjat ganska efter spottings, det vore inte konstigt om de inte kommer förrän torsdag och med lutinus kan det ju bli ännu senare antar jag. Ska ge mig på lite terapi imorgon och gå på toa utan att titta efter, det kommer att bli en utmaning!