Limarie skrev 2019-05-14 15:51:29 följande:
Hej!
Välkommen! Jag påbörjade injektionerna för 5 dagar sedan. Första IVF. Manlig faktor till viss del, hos mig tidigare oregelbunden mens men inte sedan 5 år tillbaka. Är relativ ung men tyvärr AMH på 0,4. Vi fått inte mycket förhoppning, tyvärr. Kör nu privat.
Fått ett konstigt protokoll. Det är kort men det är en kombination av Bemfola 150 och Menopur 300. Ganska stor dos tycker jag. Än så länge känner jag precis noll. Mår för bra tycker jag. Har ni känt nåt under injektionerna och när var det i så fall?
Imorgon ultraljud och är så rädd att jag inte blev tillräcklig stimulerad
Håller tummarna för er att ruvartiden är snart över och det blir ett plus!
Hej! Dom medicinerna är okända för mig. Vi körde långa metoden och började med suprecur nässpray (18dagar innan sprutorna och sedan Gonal F sprutor med 200mg dos i 10dagar, sedan ovitrell ägglossningsspruta i lördags och äggplock igår måndag. Av nässprayen hade jag lite lätt huvudvärk nu som då, gonal f sprutan gjorde mig lite uppsvälld och lite ont i äggstockarna men inget desto värre.
Är det ditt första ultra i morgon? Jag hade 3 stycken under sprut-tiden. Inget att oroa sig över, det blir nog bra.