LLW skrev 2019-05-18 12:04:55 följande:
Hej! Ja jag känner igen dig från andra trådar här :) Då har vi en liknande historia med bra blastocyster som trots det inte tar sig. Har du varit på första ultraljudet än?
Hoppas menopur funkar för dig, jag hade egentligen velat testa långa protokollet nu sista gången men eftersom det är semesterstängt snart så funkade det inte med timingen om vi skulle hinna en omgång innan de stänger. Så lyckas vi inte nu blir det långa privat sen.
Vart i Sverige är det ni går? Vi är på rmc i Linköping nu, men när vi ska köra privat tänkte vi ta Falun då de verkar vara de enda i Sverige som testar lite mer alternativa metoder.
Ja hade första ultraljudet i fredags, ska ha andra ultraljudet imorrn. Jag hade rätt många fler blåsor nu än förra, men mer ojämna i storlek. Fick sänka dosen lite på dagens spruta. Hoppas att jag inte får nån totalfrys nu bara :p
Jag såg nån som hade fått köra långa för att det tydligen kunde ge en bättre miljö i livmodern. Så om det inte funkar nu så funderar jag också lite på det. Jobbigt att ni inte hann prova det nu innan sommaren.
Haha, vi är också på rmc linköping. Och om vi går vidare privat sen så lutar det nog också åt falun av samma orsak :)