IVF maj 2019
När har du beräknad mens? Rd 3 är ju rätt tidigt att känna symptom ändå. Var det en 5 dagars du satte in?
När har du beräknad mens? Rd 3 är ju rätt tidigt att känna symptom ändå. Var det en 5 dagars du satte in?
Hej hej
Jag lever i ett samkönat äktenskap och vi har en dotter sedan tidigare (IVF färskt 2 dagars embryo).
I över 1 år har vi försökt få till ett syskon, men trots 5 försök med 5-dagars blastocyster (en åt gången) så har graviditeten lyst med sin frånvaro. I förrgår, 5 juni, sattes det för första gången in 2 stycken blastocyster. Testdag 19 juni och beräknad mens den 20e. Detta är med största sannolikhet vårt sista försök.
Lycka till alla här inne som ruvar, längtar och kämpar!
Det är verkligen tufft att ruva! Känner inget i kroppen. Möjligtvis lite molvärk men förmodar att det är Lutinus. Har gulaktiga flytningar, så hoppas inte det betyder att mens är på ingång. BIM är inte förrän den 13:e, men brukar alltid få spottings innan. Har ni haft gulaktiga flytningar?
Kanske ska jag våga testa imorgon på ruvardag 6 (blastocyst). Tidigt, jag vet, men vill liksom börja testa innan ev. mens kommer så att jag får känna lite förhoppningar och spänning.
Hej på er!
Hur går det för er?
Jag har testat positivt :) Är gravid för första gången i hela mitt liv jag! Känns så stort. Vet att det är väldigt tidigt, men så här långt har vi aldrig kommit. Nu börjar såklart en annan oro. Men ska försöka njuta idag av detta :)
Plussade redan igår RD 6, men väääääldigt svagt. Syns väldigt dåligt på bild.
Tog digitalt inatt vid kl 02 :)
Håller tummarna för er också!!
Stort grattis!! Blir så glad för din skull!
Jag förstår det :) Var samma för mig första gången jag fick plus. Trodde knappt det var sant. <3
I vilken del av Sverige bor ni allihop?
[quote=79681141][quote-nick]Barnlängtan31år skrev 2019-06-10 07:18:40 följande:[/quote-nick]Hej på er!
Hur går det för er?
Plussade redan igår RD 6, men väääääldigt svagt. Syns väldigt dåligt på bild.
Stort grattis!! Var det Ruvardag 6 med blastocyst? Är själv på Ruvardag 7 men med tredagarsembryo. Hade tänkt försöka hålla mig till Ruvardag 10 eller så.
Grattis!!!! Vad härligt! :) Hoppas att det blir en toppengraviditet och att det blir många som gör dig sällskap på plussidan snart.
Ååh stort STORT grattis!! Så himla roligt, hoppas det håller i sig nu och att vi andra får uppleva samma lycka! Underbart!
Åh stort grattis!!! :D