• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (Så fult)

[quote=80436279][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:49:47 följande:[/quote-nick][/quote]

String ser bara trashigt ut oavsett

• Aikido
    Anonym (Så fult) skrev 2020-05-30 21:53:45 följande:

[quote=80436279][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:49:47 följande:[/quote-nick][/quote]

String ser bara trashigt ut oavsett

Alltså av de där två illustrationerna måste jag säga att den till vänster ser mest trashig ut. Men den viktigaste frågan är ju inte ställd. Vilken rumpa dallrar mest?
  • Anonym (WTF!!)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2020-05-30 20:22:21 följande:
    Vad har du sett för kvinnor?
    Finns ju inget vackrare än en kvinnorumpa i string.
    Ett antal tyvärr- ju fetare kvinnor desto mindre trosor ... rimmar rätt illa med det arsle de försöker gömma.... eller inte gömma.
    Finns för många string till alldeles för många rövar!
    Har inte kvinnor någon självkritik alls???
  • nénuphar

Hmm...känns som en något ohederlig illustration. Fattar inte riktigt jämförelsen med illasittande underkläder. Det är väl ändå inte speciellt vanligt att man går runt i nerhasade trosor? Skulle i alla fall driva mig till vansinne. Tycker i princip bara att string är snyggt på små tajta bubbelbutts. Har man en rejäl häck ser det mest fjantigt ut. Poänglöst också på något vis. Vill man slippa pinch points borde naken avgjort vara det bästa alternativet...

• Anonym (HannaSophia)
    nénuphar skrev 2020-05-30 22:45:38 följande:

[quote=80436279][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:49:47 följande:[/quote-nick]

Hmm...känns som en något ohederlig illustration. Fattar inte riktigt jämförelsen med illasittande underkläder. Det är väl ändå inte speciellt vanligt att man går runt i nerhasade trosor? Skulle i alla fall driva mig till vansinne. Tycker i princip bara att string är snyggt på små tajta bubbelbutts. Har man en rejäl häck ser det mest fjantigt ut. Poänglöst också på något vis. Vill man slippa pinch points borde naken avgjort vara det bästa alternativet...[/quote]

Beror nog ganska mycket på vilken utgångspunkt man har. För egen del solar & badar jag nästan alltid naken, så då är redan en liten bikini ganska mycket tyg mot hur jag brukar ha det.
  • nénuphar
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 23:04:18 följande:

Hmm...känns som en något ohederlig illustration. Fattar inte riktigt jämförelsen med illasittande underkläder. Det är väl ändå inte speciellt vanligt att man går runt i nerhasade trosor? Skulle i alla fall driva mig till vansinne. Tycker i princip bara att string är snyggt på små tajta bubbelbutts. Har man en rejäl häck ser det mest fjantigt ut. Poänglöst också på något vis. Vill man slippa pinch points borde naken avgjort vara det bästa alternativet...

Beror nog ganska mycket på vilken utgångspunkt man har. För egen del solar & badar jag nästan alltid naken, så då är redan en liten bikini ganska mycket tyg mot hur jag brukar ha det.[/quote]

Utgångspunkten är att om ens trosor sitter som på bilden till vänster är de antingen av fel storlek eller åt helvete urtvättade och har tappat all elasticitet.
  • Anonym (HannaSophia)

Och i förlängningen är det ju enklast att alla väljer just de kläder de trivs bäst i...

... eller helt enkelt solar och badar nakna!

• Pussan
    Anonym (WTF!!) skrev 2020-05-30 19:42:04 följande:

String är något mer avtändande än tatueringar. Det finns inte ens en promille av rövar i världen som är snygga i string.
    String är en nedkokade essensen av white-trash!
    Återfinnes oftast på blekfeta tjejer med mjukisbyxor och kamphund!
    Gärna med en fimp i mungipan också.
    Rikta upp verksamheten och klä dig som en vuxen!

Känns det bra för dig att nedvärdera andra människor?
    Vi är annars många som accepterar att vi kan ha olika uppfattningar om saker och ting.
    Jag gillar t ex tatueringar, tycker att det är väldigt sexigt på killar och har själv en del. Om jag har trosor så är det string. Du behöver inte titta, vänd bara blicken åt något annat håll
    Din attityd mot dina medmänniskor är den nerkokta (inte nedkokade) essensen av trash. White eller annan färg.
  • Anonym (st)

String på män känns rätt udda. Sen skulle det vara jävligt störande att ha något som går upp i röven. Men vill någon ha det så får dom väl ha det. Samma med kvinnor har ingen åsikt där heller. Det enda är väl att det inte brukar vara så bra att ha det. Ska tydligen inte vara så hälsosamt.

Svar på tråden String allt vanligare...