String allt vanligare...
mmm... Queen!
mmm... Queen!
[quote=80436279][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:49:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Hmm...känns som en något ohederlig illustration. Fattar inte riktigt jämförelsen med illasittande underkläder. Det är väl ändå inte speciellt vanligt att man går runt i nerhasade trosor? Skulle i alla fall driva mig till vansinne. Tycker i princip bara att string är snyggt på små tajta bubbelbutts. Har man en rejäl häck ser det mest fjantigt ut. Poänglöst också på något vis. Vill man slippa pinch points borde naken avgjort vara det bästa alternativet...
Hmm...känns som en något ohederlig illustration. Fattar inte riktigt jämförelsen med illasittande underkläder. Det är väl ändå inte speciellt vanligt att man går runt i nerhasade trosor? Skulle i alla fall driva mig till vansinne. Tycker i princip bara att string är snyggt på små tajta bubbelbutts. Har man en rejäl häck ser det mest fjantigt ut. Poänglöst också på något vis. Vill man slippa pinch points borde naken avgjort vara det bästa alternativet...
Känns det bra för dig att nedvärdera andra människor?
Vi är annars många som accepterar att vi kan ha olika uppfattningar om saker och ting.
Jag gillar t ex tatueringar, tycker att det är väldigt sexigt på killar och har själv en del. Om jag har trosor så är det string. Du behöver inte titta, vänd bara blicken åt något annat håll
Din attityd mot dina medmänniskor är den nerkokta (inte nedkokade) essensen av trash. White eller annan färg.