BIM Mars 2019
Jag har aldrig haft det så vet inte hur det ser ut, inte mkt hjälp härifrån
Igår började jag få mensvärk som kommer och går. Känner det fortfarande idag, och är bara på ÄL+5 eller 6. Ska alltså ha mens om 10 dagar ungefär! Tror ni det är bra eller dåligt?
ÄL+10 för mig är på fredag så kanske ska smygtesta då haha! :)
Ja det vore kul! :D det är kanske en nidblödning du har nu eller vad tror du?
Snälla kom med tankar, idéer, råd, frågor. Ja vad som som kan leda mig närmare att bli klok på vad fanken som hände denna månaden och vad betyder denna hemska "mensvärk" och sena LH-stegringen?
Bifogar bild på månadens ÄL-test och får jag in fler bilder så blir det förra månadens med m.m
Alltså jag går typ och är negativ som attan innan BIM för att besvikelsen inte ska bli så stor :( kollar runt på Google efter liknande blödningar - om nid, tempdippar, mellanblödningar och allt. Hoppet är liiiite kvar. Är så rädd för mola igen!! Jävla hjärnspöken asså. 10 dagar tills jag vågar tempa iallafall...
Fick en tempdipp idag - hoppas på stigning imorgon då det är vanligt när man blir gravid. Vilka här inne är det som tempar med NC? Jag sett några :) Visa gärna era kurvor från förra ÄL och fram till mensen <3
Hur många dagar efter ÄL är du? Har läst att många som varit gravida fått en tempdipp runt ÄL+5-6 när ägget fäster. Jag fick en dipp förra månaden men det var en väldigt liten och sen kom mensen efter några dagar. Men hoppas att det var ägget som fäste för dig!
Jag tror att min ÄL är idag eller imorgon, tog ett ÄL-test igår som var positivt. Blev så förvånad för jag väntade mig att den skulle ske först om en vecka, nu verkar det som den velat flytta på sig! Haha, tur jag tog ett test igår, hade tänkt vänta. Så nu hoppas vi att det tar sig den här gången! Håller tummarna för dig
Ja, kände att jag fick lite fan för att jag bestämde mig för att vara lite laid back den här månaden och inte testa och ha mig, haha, vilken tur att jag har noll självkontroll och tog ett test igår ändå. Jag vet inte hur lång den är riktigt, 11-13 dagar än så länge, slutade med p-piller i november, så försöker lära mig kroppen fortfarande. Den här gången ska det ta sig. Fula är att jag kommer få gå som en anka, mycket sex gör en öm, haha :D längtar dock inte till lutealfasen, tiden går sååå sakta och man känner precis alla symtom. Man blir lite galen
Nej, jag förtjänar ett pris för att jag varit så lugn den här månaden. Man blir utmattad av det här, haha. Vet inte hur många gånger jag tittar på min kurva varje dag, bara för att kanske kaaaanske se nåt som tyder på att man blir gravid den här gången.
Åh, hoppas så att det är nåt! Brukar du känna sånt molande eller är det nytt för den här gången? :) så svårt att avgöra om det är bra, man får ju alltid så mycket symtom.