BIM Mars 2019
Har aldrig testat efter positivt förut, men ville kolla, idag är det digitala negativt och stickan man klickar ut har sjunkit rejält, kan jag tolka det som att jag hade rätt och ägget förmodligen släppte inatt? Isf har vi prickat toppen, med igår och sen tänkte vi ikväll också för säkerhetsskull
Vill bara säga att jag har hängt i många bim-trådar, när vi försökte med sonen och nu när vi försökt med syskon har det kubik så blivit många då vi haft problem med missfall nu... och den här är nog den mest aktiva pch peppiga tråden jag varit i! Så härligt, så tack tjejer för att man får lite pepp när man behöver det, och för att man kan ventilera när man behöver det, gör den här lite halvjobbiga resan (iaf bitvis) lite lättare när man inte känner sig ensam <3
Ja det verkar verkligen vara som du skriver med testerna! Man blir lättad när man ser såna tydliga kontraster och slipper stirra sig blind!
Tycker det är sjukt skönt att skriva här och följa alla andra, ingen av mina vänner vill ha barn och förstår inte alls den här jobbiga väntan, (misslyckandena) om man får säga så och liksom den där gnagande jävla längtan! Men massa pepp kommer lastat här nu med Hur lång väntan till BIM har du nu? Glömmer allas hele tin haha..