• frugr95

BIM Mars 2019

Jagerika skrev 2019-02-21 21:48:31 följande:

ALLTSÅ BRUDAR JAG ÄR SÅÅ GLAD!!! trodde jag skulle få vänta i 3 jävla månader på första mötet till en utredningen men IDAG kom en kallelse till 4 MARS REDAN!!! Jag ryyyyyser av spänning :D :D det tog alltså 4 veckor från att jag skickade brevet på posten tills jag får gå på möte! Helt jävla otroligt!!!! <3

Men ÅH!!! Stort grattis!!<3 Vilken lättnad att de gått så snabbt :D Hoppas det blir ett givande möte och det är ju strax innan din BIM va? :)
  • frugr95
    vwmamman skrev 2019-02-22 10:56:21 följande:

jösses va tiden går sakta . 7 dagar till bim. tänker vänta å testa efter bim. .. bebis längtan är sjuuuukt stor...

Åh :) min ägglossning är precis över. Får alltid mensen 13 dagar efter! Så spännande. Hur lång blir din väntan??
  • frugr95

Är sååååå jävla taggad inför de kommande två veckorna!! Väntar ivrigt på att NC ska bekräfta ÄL, det tar ju cirka 3 dagar efteråt men har ju fått utslag på 2 stickor så är säker på att den skett.

Meeeen att tempa är så spännande och är förväntansfull :D känd både stickningar, lite brännande känsla i ena sidan där livmodern sitter! Ägget som fäster kanske!! Eller bara att jag är överkänslig som aldrig tidigare letat tecken på att ÄL skett haha :D

• frugr95
    Birdiz skrev 2019-02-22 14:59:27 följande:

Nu har jag antagligen haft ägglossning, bara att vänta och se nu :)

Kul!! Prickade ni in många bra ligg? :) när är din BIM?
  • frugr95

Jag behöver lite råd... hade ÄL enligt appen och testerna CD 16 och är på CD 19 idag. Men när jag vaknade och gick för att kissa så blöder jag idag? Klarrött blod. Ska ha trosskydd och se hur det blir under dagen! Någon som vet varför??? Aldrig haft såhär förut :( kan tillägga att jag haft ÄL varje månad sen november men denna månaden är första gången vi haft sex under ÄL.

• frugr95
    vwmamman skrev 2019-02-23 08:40:46 följande:

niomanader.se/nidationsblodning-nidblodning/

de står olika mellan 3-8 sagar efter eller 7-14 dagar efter äl. annars e de nog bara en vanlig mellanblödning

Tack för svar!! <3 jag googlar som en idiot hehe.. men känns som det är jääättetidigt med nid vid dag 3.. men vem vet! Det kan ju vara så står det ju..
  • frugr95
    Cis skrev 2019-02-23 09:02:08 följande:

Men är det heeelt omöjligt att du hade ägglossning tidigare? Du tog tester på cd 14 och såg kanske ingen stegring för stegringen började nån timme efter och ägget släppte fort. Så när du fick stegring cd 15 trodde du att du skulle få ägglossning cd 16. Kanske långsökt men inte omöjligt. Kanske har det exakt gått 5 dygn nu (typ det släppte och blev befruktat direkt och det fäste imorse och du fick en blödning. Hoppas på det!

Såhär ser mina anteckningar ut på NC haha :D

Men vore knepigt om ÄL inträffade tidigare eftersom jag använder två LH tester, ett från clearblue och ett från graviditetskollen.. men man kan väl aldrig vara säker.. hoppas på nidblödbing då :) för såhär tidigt kanske kroppen inte stöter ifrån de obefruktade eller befruktade ägget?

• frugr95
    Elinanorden skrev 2019-02-23 09:08:23 följande:

Kunde inte hålla mig , har bim 1/3. Tog först ett test som visade super svagt possitivt , tog sen ett digitalt på samma urin och fick detta resultat !

MEN ÅH!!! GRATTIS<3 fy fan i helvvvv va kul :D
  • frugr95
    Cis skrev 2019-02-23 09:35:42 följande:

Fast liten stegring innan iaf. Så inte heelt omöjligt. :) Men att börja stöta ifrån redan 3 dpo känns inte troligt som du säger. Så random mellanblödning som inte betyder något eller nid skulle jag gissa på. Hoppas på nid. Läste att 25% får det. Jag har aldrig fått det dock. Men inatt drömde jag att jag hade det. Haha

Ja vi får hoppas! Hahah kul att du drömde det :) men snart har du ju BIM! :D
  • frugr95
    Cis skrev 2019-02-23 09:51:08 följande:

Haha ja! Ja snart bim och jag kommer fuska och testa tidigare, även om man inte ska. Men vill hellre veta än att vara ovetande. Mitt förra plus på bim - 5 slutade i kemisk graviditet. Fick bruna flytningar redan bim - 6. Bim - 1 var det negativt. Mitt förrförra var ett riktigt missfall (ma) i v 8+6. (avstannat v 6+4). Så nu hoppas jag på plus som får stanna <3

Förstår att du längtar <3 det är jättetufft att ha varit gravid och det inte gått vägen.. du måste lägga ut dina test! :D så spännande att inte veta fast olidligt haha
Svar på tråden BIM Mars 2019