En tråd för oss frustrerade som försöker och försöker
Jaså okej, ja det blev jag också erbjuden för ett år sen då jag de såg att jag hade många äggblåsor och jag sökte för oregelbunden mens, men kände ju då att mensen inte var det viktiga utan ägglossningen. Men fick ju vänta ett år med det då.
Ja men så skönt att det ser bra ut för mannen! Hoppas att det gör det här också :). Hoppas egentligen att min äl liksom kommit igång nu då jag fått de två senaste gångerna, vore ju himla skönt. Men så enkelt är det nog inte.
Nej det enda vi fått veta är att det kommer tas blodprov och att vi måste åka till ett sjukhus 15 mil bort för spermaprovet haha. Bor lite på vischan.
Aha okej så du tog aldrig prim? Har ändå hört att de kan hjälp kroppen att kicka igång systemet själv. Men vad vet jag haha tog ju inte dem månaderna efter varandra så vet inte..
Hoppas så för din skull Ty du slipper en massa stimulering och skit. Tär på krafterna.
Åhfan i feel you! Uppvuxen i buschen så förstår de där 15 milen! Haha
Min sambo kunde btw inte prestera idag.. tog totalt stopp för honom. Inte konstigt då 2 andra vänta på honom och han skulle kör bil (något han inprincip aldrig gör och blir döönervös varje gång). Så nu ligger jag här ensam och är lite småirriterad haha. Måtte de små jäklarna prestera som redan göttar sig i fiffi nu..