• Anonym (Hur?)

Hur få killen att komma fortare?

Kanske en konstig fråga men hur får man killen att vilja komma fortare? Jag tror inte han har svårt att komma bara det att han vill dra ut på sexet tror jag.

Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...

• Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?
  • New  Dawn
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:11:00 följande:

Ne första prio är ju att han har det skönt såklart! Jag vet inte, svårt att tänka mig in i det, killar har ju det alltid asskönt vid sex... fast jag tror inte riktigt killar tänker så, att ge tjejen njutning tänkte jag. Som min nuvarande är mest bara fokuserad på sig själv.

Skärp dig och sluta vältra dig i offerkoftan.

Tycker du att verkligen inte att sex är lika mycket för kvinnor? Är det så du tycker att andra kvinnor bör resonera också, att fokusera på mannen?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • FreshLinen
    New Dawn skrev 2018-12-16 14:16:47 följande:

Skärp dig och sluta vältra dig i offerkoftan.

Tycker du att verkligen inte att sex är lika mycket för kvinnor? Är det så du tycker att andra kvinnor bör resonera också, att fokusera på mannen?

Bra skrivit New Dawn!

Denna ggn håller jag helt med dig!!
  • AnnaZL
    Drottningen1970 skrev 2018-12-16 12:18:21 följande:
    Du frågar inte mig men jag svarar ändå. Om sex inte känns skönt vare sig fejkstönar jag eller bara ligger där. Då talar jag om att det inte känns bra och ger instruktioner med ord eller vägledning. Om det ändå inte lyckas så avbryter jag såklart.
    Precis!
  • AnnaZL
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 14:08:27 följande:
    Hmm blir han inte sur då?

Risken finns ju, om ni har varit ihop en tid, du aldrig fått orgasm och han aldrig brytt sig om att du inte fått orgasm. Han kanske är helt egoistisk och inte bryr sig om dig det minsta och blir därför sur ifall han skulle behöva ändra sitt egobeteende för att du skull kunna få lite njutning också, eller i alla fall lida under kortare tid. 

Frågan är egentligen om/varför du vill vara ihop med en egoist som inte bryr sig om du njuter av sex eller bara tiger och lider.

• AnnaZL
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:57:52 följande:
    För att man har sex i ett förhållande kanske?
    Varför har någon sex de inte njuter av i ett förhållande? Det finns ingen lag på det.
  • Anonym (Hmm)

Det KAN ju tänkas att man gör något för sin partner ...
    något som den gillar men man gör för dennes skull, typ
    Så gör jag iaf.- för hennes skull - och hon gör det för mig.

• Anonym (O-O)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-12-16 16:33:42 följande:

Det KAN ju tänkas att man gör något för sin partner ...

något som den gillar men man gör för dennes skull, typ

Så gör jag iaf.- för hennes skull - och hon gör det för mig.

Du har inte läst vad TS skrivit i tråden, eller hur?
  • Anonym (Förbered)

Förbered honom... sug och smek honom i ljumskar, runt pungen, rumpan osv vad han nu gillar när det sedan är dags för penetrerande sex bakifrån fortsätter du smeka honom runt pungen och roten, då kan han inte hålla sig...

Sen får du ju så klart se till att du själv går njutning med hjälp av honom, om inte samtidigt så innan eller efter.

• Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:42:20 följande:

Klart jag vill, men jag har inte så mkt känsel därnere tydligen. Jag vill inte onanera vid sex.

Att stimulera sig själv under sex med nån annan är per definition INTE onani. Inte för att det spelar nån roll...
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?