Inlägg från: Drottningen1970 |Visa alla inlägg
  • Drottningen1970

Hur få killen att komma fortare?

Bli färdig först och tala om att han får ta å avsluta eller kliva av.

• Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:23:22 följande:

Jag känner inte så mycket av sex, eller ja bara ridställningen känns iaf, annars känns det inget. Han gillar bakifrån och kör länge, pausar för att han håller på att komma, fortsätter osv. Vill bara han kommer på en gång haha.

Jag vet knappt hur man kommer med en man, typ aldrig gjort det. Tidigare fejkade jag orgasm, och då kom killen direkt efter typ, men vill inte rikitgt fejka längre. Det skulle iofs vara svaret på min fråga för då skulle han ju komma direkt efter det.

Vi har aldrig pratat sex, vi har ju inga större problem med sexlivet så har ju inte behövts direkt

Du får inte orgasm när ni ligger och vill sluta efter några minuter medan han kör på i 20 minuter helt ovetandes om att du ligger där och önskar att han var färdig nån gång?

Våra definitioner av att inte ha några problem med sexlivet är väldigt olika tydligen..
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:38:27 följande:

Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?

Du borde verkligen inte tycka det där är normalt. Stämmer att kvinnor ofta behöver mer än penetration, men varför ger han dig inte det då? Och nej det är aldrig ok att uppleva smärta eller obehag vid sex. Sex ska vara skönt för båda. Om det är nåt man ställer upp på fast man helst vill att det ska vara över så fort som möjligt är något allvarligt fel. Du måste börja kommunicera med din kille och han borde faktiskt också försäkra sig om att det är bra även för dig.
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 12:12:26 följande:

Ok, jag har aldrig kommit vid sex, eller ja en gång tror jag. Att jag vill att det ska ta slut är för att jag inte känner någon njutning. Hur hade du gjort? Hade du legat helt tyst medan sexet pågick? Helt tyst i 20 min liksom?

Du frågar inte mig men jag svarar ändå. Om sex inte känns skönt vare sig fejkstönar jag eller bara ligger där. Då talar jag om att det inte känns bra och ger instruktioner med ord eller vägledning. Om det ändå inte lyckas så avbryter jag såklart.
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 12:28:40 följande:

Fast nu är det ingen KK jag har där man bara avbryter sexet, nu har jag sex med min älskade pojkvän och det känns jätteelakt att avbryta när han har det så skönt!

Jag förstår inte alls hur du tänker och resonerar. Just för att ni är i ett seriöst förhållande gör det ju ÄNNU viktigare att du kommunicerar om hur du har det. Du tänker bakvänt.

Skulle du själv vilja att din kille bara skulle stå ut med sex medans du hade det asskönt? Tänk om du fick veta att han egentligen låg och tänkte att önskar det skulle vara över på några minuter medan du trodde att han njöt?

Ert sexliv bygger ju på en lögn?
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:11:00 följande:

Ne första prio är ju att han har det skönt såklart! Jag vet inte, svårt att tänka mig in i det, killar har ju det alltid asskönt vid sex... fast jag tror inte riktigt killar tänker så, att ge tjejen njutning tänkte jag. Som min nuvarande är mest bara fokuserad på sig själv.

Mem snälla vän så bakvänt du tänker. Första prio är att ingen av er ska ha sex som inte är skönt.

Jag har sällan stött på killar som inte bryr sig om kvinnans njutning. Det brukar vara det viktigaste för killar även om det är ett ONS. Nån slags machogrej skulle jag tro. Du har haft otur. Och en kille som i en relation anser att kvinnans njutning är sekundär är en kille som även i andra aspekter av er relation kommer att prioritera sig själv först. Sluta omedelbart upp med att ha sex som inte ger dig njutning och glädje.
  • Drottningen1970
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:42:20 följande:

Klart jag vill, men jag har inte så mkt känsel därnere tydligen. Jag vill inte onanera vid sex.

Att stimulera sig själv under sex med nån annan är per definition INTE onani. Inte för att det spelar nån roll...
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?