Inlägg från: Anonym (O-O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O-O)

Hur få killen att komma fortare?

Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:38:27 följande:

Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?

Håller med Drottningen 1970.

Ni har klara problem med sexlivet. Du verkar helt övertygad att det är normen att tjejen inte kommer vid sex. Att inte tjejen kommer vid penetrationssex är en sak, men att inte tillsammans frambringa en orgasm även för tjejen medan man har sex, är inte det normala i ett väl fungerande sexliv. Och att tjejen bara vill att det ska ta slut är direkt destruktivt i längden och ett väldigt tydligt tecken på problem.
  • Anonym (O-O)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 12:12:26 följande:

Ok, jag har aldrig kommit vid sex, eller ja en gång tror jag. Att jag vill att det ska ta slut är för att jag inte känner någon njutning. Hur hade du gjort? Hade du legat helt tyst medan sexet pågick? Helt tyst i 20 min liksom?

Jag hade kommunicerat med min partner. När någon känner som du gör, är det något fel. Så länge du inte berättar hur du upplever sexet så kommer inget att förändras. Han kommer fortsätta ligga och skava i hålet i 20 minuter varje gång. Du har ju fått honom att tro att det är så du vill ha det med dina fejkstön. Du skriver att det är skönt när han fingrar dig innan sex. Be honom fingra dig till orgasm då. Då ser du om han är intresserad av din njutning eller bara sin egen.
  • Anonym (O-O)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:11:00 följande:

Ne första prio är ju att han har det skönt såklart! Jag vet inte, svårt att tänka mig in i det, killar har ju det alltid asskönt vid sex... fast jag tror inte riktigt killar tänker så, att ge tjejen njutning tänkte jag. Som min nuvarande är mest bara fokuserad på sig själv.

Men snälla du!

Du har helt fel ingångsvärden till att börja med. Sex går inte ut på att prioritera killens njutning. Har du den inställningen så kommer du snabbt tröttna på sex och då kommer din kille att tröttna på dig även om du låter honom hålla på med dig som han vill. Det är helt värdelöst med en partner som inte njuter ordentligt när man har sex. Du kommer inte kunna fejka och hålla skenet uppe hur länge som helst.

Kan du njuta på egen hand så kan du säkert njuta när ni är tillsammans också om din kille är lyhörd och intresserad av dig och din njutning. Är han inte det så är han en egoist som du inte kommer att vara lycklig tillsammans med i framtiden ändå.
  • Anonym (O-O)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-12-16 16:33:42 följande:

Det KAN ju tänkas att man gör något för sin partner ...

något som den gillar men man gör för dennes skull, typ

Så gör jag iaf.- för hennes skull - och hon gör det för mig.

Du har inte läst vad TS skrivit i tråden, eller hur?
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?