• Anonym (Hur?)

Hur få killen att komma fortare?

Kanske en konstig fråga men hur får man killen att vilja komma fortare? Jag tror inte han har svårt att komma bara det att han vill dra ut på sexet tror jag.

Hur ska jag göra? Han kan ju komma på mindre än 5 min men ska hålla på i 15-20 min...

• Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?
  • Anonym (Hur?)

Ni förstår inte, jag ger upp! Jag ville ha tipps på att få honom att komma snabbare men får tips på andra saker istället. Fick ett tips om att knipa under sex, det var smart, antar han inte kan hålla sig då!

• Anonym (Hur?)

Ni förstår inte, jag ger upp! Jag ville ha tipps på att få honom att komma snabbare men får tips på andra saker istället. Fick ett tips om att knipa under sex, det var smart, antar han inte kan hålla sig då!

• Anonym (Hur?)
    Anonym (Cc) skrev 2018-12-16 13:14:18 följande:

Men gud så tråkigt det där låter! Vill du inte njuta? Vad har ni gjort för att du ska få skönare? Använd dina egna fingrar på klittan? Någon sexleksak? Behöver han kanske vara lite mer hårdhänt, dra hårt i ditt hår eller strypa dig lite? Det är ju trevligt att komma tillsammans så försök att jobba på den delen.

Klart jag vill, men jag har inte så mkt känsel därnere tydligen. Jag vill inte onanera vid sex.
  • Anonym (??)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 11:38:27 följande:

Haha vad rolig du är! Att en tjej inte får orgasm vid sex är ju inget onormalt eller något problem, jag ser det inte som det iaf. Problemet är att han tycker om att hålla på länge! Jag är mer van vid killar som kommer inom 5 min. Han älskar bakifrån och jag känner knappt något då och får tom lite ont när han kommer långt in så därför vill jag att han ska vara klar fort. Han vill hålla på länge jag vill hålla på 5 min sen är jag nöjd. Så inte jättekompatibla kanske?

Men varför har du sex över huvud taget?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (??) skrev 2018-12-16 13:46:49 följande:

Men varför har du sex över huvud taget?

För att man har sex i ett förhållande kanske?
  • Anonym (Cc)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:42:20 följande:

Klart jag vill, men jag har inte så mkt känsel därnere tydligen. Jag vill inte onanera vid sex.

Alltså, de flesta brukar ju stimulera klitoris samtidigt när man har samlag. Vill du inte fingra själv så får du väl flytta dit hans hand så får han fixa det. Det viktigaste är väl ändå att du ska njuta?
  • Anonym (Cc)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:40:24 följande:

Om du vill att han ska komma snabbare så är det nog enklast att bara berätta för det honom.
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Cc) skrev 2018-12-16 14:06:00 följande:

Om du vill att han ska komma snabbare så är det nog enklast att bara berätta för det honom.

Hmm blir han inte sur då?
  • Anonym (O-O)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-16 13:11:00 följande:

Ne första prio är ju att han har det skönt såklart! Jag vet inte, svårt att tänka mig in i det, killar har ju det alltid asskönt vid sex... fast jag tror inte riktigt killar tänker så, att ge tjejen njutning tänkte jag. Som min nuvarande är mest bara fokuserad på sig själv.

Men snälla du!

Du har helt fel ingångsvärden till att börja med. Sex går inte ut på att prioritera killens njutning. Har du den inställningen så kommer du snabbt tröttna på sex och då kommer din kille att tröttna på dig även om du låter honom hålla på med dig som han vill. Det är helt värdelöst med en partner som inte njuter ordentligt när man har sex. Du kommer inte kunna fejka och hålla skenet uppe hur länge som helst.

Kan du njuta på egen hand så kan du säkert njuta när ni är tillsammans också om din kille är lyhörd och intresserad av dig och din njutning. Är han inte det så är han en egoist som du inte kommer att vara lycklig tillsammans med i framtiden ändå.
Svar på tråden Hur få killen att komma fortare?