nihka skrev 2018-12-11 14:03:21 följande:
Det kan förklara varför du frågar mig varför jag påstått något, och när jag svarar att jag inte har gjort det, så säger du att du bara svarat allmänt, och sedan upprepar att jag sagt så.
Tycker du att det är jobbigast att läsa eller skriva lång text?
Nu har ju jag aldrig påstått att jag vet så mycket mer än forskare och psykologer utan hänvisar ju själv till dito.
Och påtalat att det exempelvis inte finns något som helst forskningsstöd för att det skulle finnas någon koppling mellan ökningen av könsdysfori och att man tillämpar ett genusperspektiv i förskola/skola.
Så du kan fortfarande vara lugn för framtiden även om du ser en flicka på förskolan I cowboyhatt och en kille i strasshalsband. Det ingår i barns lek att experimentera med olika roller. Du vet som mamma, pappa, barn mm.
Naturligtvis ska barn få välja sitt kön själva och merparten kommer att välja vad omgivningen bekräftar är deras biologiska kön. De ytterst få som väljer annorlunda och håller sig till det får man anta gör det på väldigt goda grunder. På samma sätt går man inte ut och meddelar alla barn att de är heterosexuella utan det får de bestämma själva. Skulle något barn ha problem med att fröken inte pekar med hela handen kanske man får leta efter orsaken någon annanstans än hos barnet, eller fröken.
"
Nu har ju jag aldrig påstått att jag vet så mycket mer än forskare och psykologer utan hänvisar ju själv till dito."
Inte?
Riktiga forskare säger att genus"forskning" inte är riktig forskning och att teorierna inte stämmer på långa vägar, enligt forskare stämmer studierna jag länkade i #133, enligt hjärnforskare som använder mri så är det skillnad på hur våra hjärnor är kopplade
Du måste ju ha unika kunskaper som dessa forskare inte har eftersom du så lätt avfärdar allt de säger, allt kan ju förklaras med genusteorier.
Antingen vet du mer än dessa forskare eller så är det du som har du en gigantisk kunskapslucka