Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Åh nu behöver jag råd... fick ingen smiley nu på morgonen men det andra strecket var nu riktigt starkt... det var nog gränsfall på om det skulle bli smiley eller inte, då blir jag så rädd att missa stegringen om man bara testar en gång om dagen, tycker ni jag ska testa ikväll också? Eller hålla mig till en gång? Hur gör ni?
Hej!
Kul med denna tråden, jag följer gärna
Är på första försöket (dvs första barnet) efter slutat med nuva-ring för 2 månader sen. Både jag och min man är 27 år. Tänkte använda rfsu-ägglossningstest då jag inte vet hur min cykel ser ut (är på andra mensen efter nuva-ring avslut)
BIM 15/1
Åh nu behöver jag råd... fick ingen smiley nu på morgonen men det andra strecket var nu riktigt starkt... det var nog gränsfall på om det skulle bli smiley eller inte, då blir jag så rädd att missa stegringen om man bara testar en gång om dagen, tycker ni jag ska testa ikväll också? Eller hålla mig till en gång? Hur gör ni?
Hej!
Kul med denna tråden, jag följer gärna
Är på första försöket (dvs första barnet) efter slutat med nuva-ring för 2 månader sen. Både jag och min man är 27 år. Tänkte använda rfsu-ägglossningstest då jag inte vet hur min cykel ser ut (är på andra mensen efter nuva-ring avslut)
BIM 15/1
Fick du blinkande smiley igår men inte idag? Skumt isf, trodde den fortsatte visa det tills det blev LH-stegring. Skulle nog ta ett em-test om jag vore du :) Jag tänkte testa i em också.
Trodde jag var klar med bimlistor för i år då jag plussade 4/12, men lyckan blev inte bli långvarig. Trodde även att jag var klar med missfall för 2019, men tydligen inte.
Vaknade imorse så himla ledsen utan att förstå varför. Men några timmar senare fick jag svagt blodfärgat på pappret som bara blivit värre. Nu blöder det klarrött som en riklig mens. Tog ett gravtest precis som visar lika svagt som på äl+11 när jag plussade. Borde vara starkare nu på 5+2 så får väl inse att det är kört. Får väl en slutgiltig bekräftelse imorgon när jag tempar.
Om jag kan räkna det här som mens (borde funka eftersom det är så tidigt) så kommer bim bli 13/1.
Fick ett sent missfall (v.16) i september och blev gravid igen nu i december. Fyller 33 i början av nästa år (Sambon är yngre) och vi har inga barn sen tidigare.
Jag hade rätt att det verkligen var gränsfall, fick positivt nu på eftermiddagen smsade mannen och han blev riktigt taggad, äl borde ju bli typ under natten/morgondagen tänker jag? Så tänker att vi fick till det Lördag, så idag, så kör vi imorgon och Onsdag också... borde väl räcka?
Flyttar mig själv i bimlistan då äl kom ca 2 dagar tidigt för mig
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17
2/1- Jagerika, Canary, holocene
4/1 mangon
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88, Mezzy
8/1 Milka21
9/1 MissKelli
10/1 FruEA
11/1 Rosarosorochtee
12/1 EliMil
13/1 Jojjans
18/1 Nicciz
19/1 Clemmentina
Jag hade rätt att det verkligen var gränsfall, fick positivt nu på eftermiddagen smsade mannen och han blev riktigt taggad, äl borde ju bli typ under natten/morgondagen tänker jag? Så tänker att vi fick till det Lördag, så idag, så kör vi imorgon och Onsdag också... borde väl räcka?
Hej tjejer!
Idag kom ätligen mensen efter mitt MA och jag kan börja ta Letrozol igen. Vi har inget barn sen tidigare och det här blir vårt fjärde försäk, andra med hjälp av Letrozol (får inte ägglossning av mig själv).
ÄL den 27e och funkar Letrozolen så borde BIM bli 10 januari :)
Hoppas så att det går vägen för oss alla den här gången, tomheten och längtan är bra tung.