Nya BIM januari 2019
Har du fått positivt ÄL test tidigare i denna cykeln ? Hört att man kan släppa två ägg per cykel. Kan ju vara nåt sånt ^^
Har du fått positivt ÄL test tidigare i denna cykeln ? Hört att man kan släppa två ägg per cykel. Kan ju vara nåt sånt ^^
Tack för informationen, men allt det vet jag redan. Därför jag frågade hon fått positivt ÄL test tidigare i cykeln. Menade att det kan vara en väldigt sen ÄL och längre cykel ;)
Hej :)
Jag och min sambo fick missfall i vecka 14 i slutet av oktober men är nu inne på första försöket efter. Jag har oregelbunden cykel men tror att bim borde vara 8/1. Fick positivt utslag på ägglossningstestet denna månaden, var orolig att kroppen skulle ta längre tid för återhämtning så jag är glad :)
Hoppas på det bästa och lycka till!
Åh håller tummarna för dig!
Kan faktiskt rekommendera ÄL tester. Jag börjar gå i tankar att börja tempa, kan ju aldrig skada att göra både ÄL test och tempa :D
Hur många månader har ni försökt? Jag är inne på mitt 3:de försök denna månaden. Fast vi försöker ha sex varje till varannan dag heöa månaden. Mindre chans att missa ÄL men otroligt jobbigt hahahaa
Beklagar! Jag har också haft ett tidigare missfall, mig tröstar det lite att tänka att om det händer igen får vi utredning. Och jag tänker att sannolikheten för tre missfall i rad är rätt liten. Håller tummar och tår för oss båda :)
Vad tråkigt att höra! Då tror jag definitivt det är er tur nu!
Första i vecka åtta, nej vi vet tyvärr ingenting. Det enda vi fick reda på är att jag har en hjärtformad livmoder men att det inte borde vara orsaken!
Hört väldigt bra saker om det! Nu blir det bara att läsa på exakt hur det görs och köpa till korrekt termometer :D
Har du några tips att ge till en temp nybörjare? ^^
Alltså jag tror jag plussade precis!!! Äl+11 bim-3.....
Det är fortfarande svagt men det här strecket behöver iaf inte jag leta efter! Så min känsla tror jag var rätt den här gången Sen är det ju så tidigt så med min historia så ropar jag inte hej än, men åh vad glad jag blir!!!
Det översta är från igår (då det såg ut lite som det klassiska spökstrecket) understa är från idag då strecket är ganska väl synligt , men svagt! Men man kan ju se en stegring iaf vilket är positivt
Alltså jag tror jag plussade precis!!! Äl+11 bim-3.....
Det är fortfarande svagt men det här strecket behöver iaf inte jag leta efter! Så min känsla tror jag var rätt den här gången Sen är det ju så tidigt så med min historia så ropar jag inte hej än, men åh vad glad jag blir!!!
Det översta är från igår (då det såg ut lite som det klassiska spökstrecket) understa är från idag då strecket är ganska väl synligt , men svagt! Men man kan ju se en stegring iaf vilket är positivt