Vad tycker ni om Trump?
Är han en bra eller dålig president?
Är han en bra eller dålig president?
Han är psykiskt instabil. Och att han har nog en eller ett par personlighetsstörningar. Baserat på hur han agerar i sina uttalanden, ganska obehagligt att se hur han behandlar människor. Ett av många exempel är ju hans hantering av journalisterna under diverse presskonferenser. Finns många filmer på det, bara googla på trump och cnn reporter... han är knäpp. Väldigt obehagligt att han, och hur han kom till makten är väl fortfarande en gåta?
Han är en fullständig idiot. Han har gjort och sagt så jäkla mycket dumt.
Det senast var ju det här med de enorma skogsbränderna, han säger då att det beror på att de inte krattat i skogen, för det gör de i Finland. Jag var tvungen lyssna flera gånger för att verkligen förstå att han sa det.
Han är psykiskt instabil. Och att han har nog en eller ett par personlighetsstörningar. Baserat på hur han agerar i sina uttalanden, ganska obehagligt att se hur han behandlar människor. Ett av många exempel är ju hans hantering av journalisterna under diverse presskonferenser. Finns många filmer på det, bara googla på trump och cnn reporter... han är knäpp. Väldigt obehagligt att han, och hur han kom till makten är väl fortfarande en gåta?
Han har tagit ställning för den amerikanske mannen (främst mannen) på ett sätt som få andra presidenter gjort. Han är också fullständigt orädd (på ett halsbrytande sätt) och någon som kan få saker gjorda; en 'doer'.
Å andra sidan är han ytterst labil och har inget konsekvenstänk. Jag misstänker att kineserna är ganska skraja, och på det stora hela är det nog bra med mindre krimskrams som tillverkas på andra sidan jorden av arbetare under usla förhållanden. Men vad allt detta kommer att medföra för alla oss andra, det återstår att se.
Han har skapat stora splittringar inom många områden. Samtidigt reflekterar jag över att många högertänkare har fått tillfälle att glänsa. Det hoppas jag kan uppliva vänsterretoriken också (som med några undantag kan betecknas som medioker på sin höjd).
Varför inte fråga någon vars president han faktiskt är? Hur många här tror du har honom som sin president? Varför är det viktigt vad folk vars president han inte är tycker om honom? Och sist men inte minst, vad menas med "bra eller dålig"? Bra eller dålig för VEM?
Så. Tror jag har gått igenom allt som är fel med din fråga.
Å andra sidan är han ytterst labil och har inget konsekvenstänk. Jag misstänker att kineserna är ganska skraja, och på det stora hela är det nog bra med mindre krimskrams som tillverkas på andra sidan jorden av arbetare under usla förhållanden. Men vad allt detta kommer att medföra för alla oss andra, det återstår att se.
Jag blandar mig inte i hans politik men kan inte annat än vara förundrad över hur man kan vilja ha honom som president? Han är totalt handikappad när det kommer till sociala färdigheter, och dessutom så verkar han väldigt svagbegåvad.
Varför skulle man villja ha en sån att representera en? Om man nu tycker att han av nån orsak har bra åsikter, varför inte lägga dit nån annan med samma åsikter men med lite mera förstånd?
Nog har min respekt för amerikaner och produkter från amerika minskat i och med trump. Jag menar om man väljer en sån svagbegåvning till president vilken kvalitet är det på grejerna som kommer ur fabriken då? Man skulle ändå hoppas att presidenten låg på minst samma nivå som snittbefolkningen. Är det så så är det illa.
Hans hantering av journalister är ju superskön!
Han har under sina två år vid makten gjort massor som är riktigt dåligt och naturligtvis några bra saker.
Det som är riktigt bra är att han gjort och en av få saker som påverkat oss i Europa är att han satt lite press på ledarna i Europa att ta lite ansvar!!!