Vad tycker ni om Trump?
Är han en bra eller dålig president?
Är han en bra eller dålig president?
Hur kan du tro jag ska prata om det och när vi pratar om tariffer trump har gjort?
Hört talas om whataboutismen?
Har aldrig ens en gång sagt jag är kunnig i ekonomi, det jag pratar om är sånt alla kan se med egna ögon.
Även du!
Vet du så lite, så kanske vi inte ska prata om nått du inget vet nått om?
Vet du så lite, så kanske vi inte ska prata om nått du inget vet nått om?
Hur kan du tro jag ska prata om det och när vi pratar om tariffer trump har gjort?
Hört talas om whataboutismen?
Har aldrig ens en gång sagt jag är kunnig i ekonomi, det jag pratar om är sånt alla kan se med egna ögon.
Även du!
Jag har alltid sett amerikanerna som väldigt patriotiska, så jag blev sjukt förvånad över att de valde Trump till kung president. Anta att de inte va så patriotiska när det väl kom till kritan.
Parafraserar en youtubekommentar, för resten av världen var presidentvalet ett iqtest och ni klarade er inte så bra.
Men är det inte intressanta att du inte vill prata om dessa socialbidrag till bönder och hur bönder går i KK mer än någonsin.
Den som missat dessa $30 miljarder i socialbidrag till bönder, den har inget att göra och diskutera ett ämne de inte vet nått om.
För det är EXAKT det du berättar.
Så nu har du hamnat i en jobbig situation, då väljer du prata om annat som vi alla såg.
Så du har valet ad hominem eller sak, som du förstår valde du första vändan ad hominem som inte är argument för nått.
Men kanske du inte förstår sånt här.
SÅ svaret är att det är ingen liten inverkan, utan en gigantisk.
Detta är siffror ALLA kan se, och har uppstått efter politiska beslut av nuvarande POTUS och följe.
Whataboutism är inget perspektiv, det måste väl även du förstå också, eller?
Vart tog ditt viktiga ad hominem vägen att jag säger jag påstod jag kan så mycket om ekonomi?
Den var faktiskt rätt rolig, då jag aldrig hävdat nått sånt.
Dock var dessa siffror inget som ekonomi behövde förklara då vi vet statsskuld skenar iväg okontrollerat.(deta pga permanenta skattelättnader till de allra rikaste)
Vi vet att tarifferna ÖKADE handelsunderskottet, fast man sa det skulle minska med tariffer.
Det är såna här småsaker som ALLA kan se, utan du, som vill prata min person istället.
Men är det inte intressanta att du inte vill prata om dessa socialbidrag till bönder och hur bönder går i KK mer än någonsin.
Den som missat dessa $30 miljarder i socialbidrag till bönder, den har inget att göra och diskutera ett ämne de inte vet nått om.
För det är EXAKT det du berättar.
Så nu har du hamnat i en jobbig situation, då väljer du prata om annat som vi alla såg.
Så du har valet ad hominem eller sak, som du förstår valde du första vändan ad hominem som inte är argument för nått.
Men kanske du inte förstår sånt här.
SÅ svaret är att det är ingen liten inverkan, utan en gigantisk.
Det sakligt svarar du inte på ens, så intressant.
Men saklighet, $30miljarder i socialbidrag till bönder som går i KK mer än någonsin.
Saklighet som att när man sa i det politiska beslutet att handelsunderskottet skulle minska, men det gjorde det aldrig.
Så vem är det som inte är saklig av oss?
Låt mig förekomma och säga det är du som inte vill ha en saklig diskussion.
Om du anser det är fel, så titta en gång till på dina inlägg så är svaret där.
Helt kliniskt rent ifrån saklighet i detta inlägg, vi får se om det fortsätter.
Detta är siffror ALLA kan se, och har uppstått efter politiska beslut av nuvarande POTUS och följe.
Whataboutism är inget perspektiv, det måste väl även du förstå också, eller?
Vart tog ditt viktiga ad hominem vägen att jag säger jag påstod jag kan så mycket om ekonomi?
Den var faktiskt rätt rolig, då jag aldrig hävdat nått sånt.
Dock var dessa siffror inget som ekonomi behövde förklara då vi vet statsskuld skenar iväg okontrollerat.(deta pga permanenta skattelättnader till de allra rikaste)
Vi vet att tarifferna ÖKADE handelsunderskottet, fast man sa det skulle minska med tariffer.
Det är såna här småsaker som ALLA kan se, utan du, som vill prata min person istället.
Varför är du så besatt av mig där?