Vad tycker ni om Trump?
Är han en bra eller dålig president?
Är han en bra eller dålig president?
Igen så går statsfinanserna på knäna, många siffror på det röda, och tarifferna ökade handelsunderskottet till Kina.
Och jag förstår du tycker han är dålig president, då han inte lyckats förbättra statsfinanserna som lovat.
Statsskulden skulle nu gått ned med ~10% enligt trump han sa ju det, men det precis omvända har skett.
Och undra undra om detta har med den permanenta skattelättnaden till personer som inte är det allra minsta behov av pengar.
Där kan vi nog härleda större delen av trumpens statsskuld ökning.
Intressant att du inte pratar dagens ekonomiska politik och det nämnda, tycker inte du?
För det gör jag.
Bara för ett fåtal högerextrema.
Och såklart rika också, de gav man mer pengar till framför ha i ordning på statsskulden.
Men what about Obama, whataboutismen ändrar inget.
Och trump krigsskramlar och skickar drönare mer än någon, så vad du inbilla dig säga där vet jag inte.
Men vet det bara är en agenda, så svara på det klarar du aldrig.
Lite inverkan???
Det resulterat i $30miljarder i socialbidrag till bönderna.
Och de går ändå i KK fortare än någonsin, så lite inverkan?
Förstår jag inte att detta kostat $~30 miljarder i socialbidrag till bönder.
Och att de går i KK i högre takt än någonsin.
Hur är det en liten inverkan?
Du verkar inte vara i fas med verkligheten när du pratar om detta.
Förstår jag inte att detta kostat $~30 miljarder i socialbidrag till bönder.
Och att de går i KK i högre takt än någonsin.
Hur är det en liten inverkan?
Du verkar inte vara i fas med verkligheten när du pratar om detta.
Igen så går statsfinanserna på knäna, många siffror på det röda, och tarifferna ökade handelsunderskottet till Kina.
Och jag förstår du tycker han är dålig president, då han inte lyckats förbättra statsfinanserna som lovat.
Statsskulden skulle nu gått ned med ~10% enligt trump han sa ju det, men det precis omvända har skett.
Och undra undra om detta har med den permanenta skattelättnaden till personer som inte är det allra minsta behov av pengar.
Där kan vi nog härleda större delen av trumpens statsskuld ökning.
Intressant att du inte pratar dagens ekonomiska politik och det nämnda, tycker inte du?
För det gör jag.