Inlägg från: Anonym (Liberal) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liberal)

Vad tycker ni om Trump?

Bananböjaren skrev 2018-11-23 19:26:46 följande:

Jag blandar mig inte i hans politik men kan inte annat än vara förundrad över hur man kan vilja ha honom som president? Han är totalt handikappad när det kommer till sociala färdigheter, och dessutom så verkar han väldigt svagbegåvad.

Varför skulle man villja ha en sån att representera en? Om man nu tycker att han av nån orsak har bra åsikter, varför inte lägga dit nån annan med samma åsikter men med lite mera förstånd?

Nog har min respekt för amerikaner och produkter från amerika minskat i och med trump. Jag menar om man väljer en sån svagbegåvning till president vilken kvalitet är det på grejerna som kommer ur fabriken då? Man skulle ändå hoppas att presidenten låg på minst samma nivå som snittbefolkningen. Är det så så är det illa.

Brist på bättre alternativ kanske gjorde att han blev vald?

Det står ju i realiteten mellan två kandidater i det amerikanska valsystemet.

Jag gillar inte karln alls men han är bara president. Han styr liksom inte hela USA.

Förstår inte varför folk i Sverige bryr sig så mycket om USA
  • Anonym (Liberal)
    Tow2Mater skrev 2018-11-23 20:11:28 följande:

Hans hantering av journalister är ju superskön!

Nej det finns ingenting charmigt över hans beteende!
  • Anonym (Liberal)

Han har under sina två år vid makten gjort massor som är riktigt dåligt och naturligtvis några bra saker.

Det som är riktigt bra är att han gjort och en av få saker som påverkat oss i Europa är att han satt lite press på ledarna i Europa att ta lite ansvar!!!

• Anonym (Liberal)

Han visar avhållsamhet mot Iran.. För stunden i alla fall.

Iran har begått krigshandlingar mot civila handelsfartyg och nu här om dagen mot ett amerikanskt stats-flygplan som sköts ned av Iran. (Obs, Iran har tagit på sig gårdagens händelse!)

Clinton och Obama hade ju bombat direkt, men mjukis Trump är helt okej med att amerikanska flygplan skjuts ned.

Svar på tråden Vad tycker ni om Trump?