Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
Men du bevisar i tråden att du i snitt behöver 7.4h sömn per natt... Så vart får du 10-12h ifrån?
Men du bevisar i tråden att du i snitt behöver 7.4h sömn per natt... Så vart får du 10-12h ifrån?
Men det kan ju vara sådant i huvudet som man ej kan styra själv så som om kroppen bestämmer sig för att må dåligt av hunger så kan ju inte jag lixom bara styra det på något vis.
4-5 stycken av dessa symptom har jag när jag är hungrig och jag har inte diabetes det har läkaren kollat upp: diabeticdesigned.se/diabetes-i-verkligheten/bgat-blood-glucose-awareness-training/symptom-pa-lagt-blodsocker/
Öh, Jag har aldrig sagt att jag har diabetes. Jag har sagt att jag INTE har det. läkarna har tagit blodprover och kollat mig för olika sjukdomar utan att hitta något. Men jag svettas ändå väldigt lätt vid hunger och blodsockerfall.
Gissar TS håller koll på klockan idag. Eller har han startat en ny tråd?
får man inte någon fast tim- eller månadslön alls utan är hela lönen provisionsbaserad?
Jag begär inte 20.000 brutto eller netto på mitt första jobb. Men gärna 12.000 netto in per månad. Fast även det kan jag nog ha svårt att räkna med. Nu menar jag deltidslön plus bidrag bör helst vara runt 12.000 totalt. Lönen kan ju inte vara lägre än bidragen det känns ju helt åt skogs om det är så.
Jag begär inte 20.000 brutto eller netto på mitt första jobb. Men gärna 12.000 netto in per månad. Fast även det kan jag nog ha svårt att räkna med. Nu menar jag deltidslön plus bidrag bör helst vara runt 12.000 totalt. Lönen kan ju inte vara lägre än bidragen det känns ju helt åt skogs om det är så.
Garantiersättningen vid aktivitetsersättning ligger på 9403 före skatt. Tror jag får 6500 av dessa efter skatteavdrag, Sedan 96% av hyran i bostadstillägg på det. Alltså totalt får jag varje månad efter skatter 11694 kr.
Men om det nu inte finns lediga tvättider varken på lördag, söndag för den delen hela måndagen heller förutom kl 21 på kvällen då måste jag ju ta den tiden. Jag kan ju lixom inte göra något åt det.
Handläggningstiden är på upp till 4 mån. Har jag för mig eller om det var 3. Dock vet jag inte om jag kommer att kunna leva på försörjningsstödet som är så lågt. Men sen får man mellanskillnaden (alltså den summa som skiljer mellan aktivitetsersättningen och försörjningsstödet) retroaktivt. Resterande summa betalar dem till kommunen.