Hur kommer ni rösta vid nyval?
Om det nu skulle bli nyval kommer du då att rösta och röstar du då på samma parti som i höstas eller på något annat parti? Själv kommer jag att rösta på samma parti.
Om det nu skulle bli nyval kommer du då att rösta och röstar du då på samma parti som i höstas eller på något annat parti? Själv kommer jag att rösta på samma parti.
Idag går L ut och deklarerar att man är en del av den rödgröna röran. Tvärtemot vad man lovade innan valet. Björklund måste naturligtvis avgå. Detta håller inte. Partiet riskerar åka ur riksdagen vid ett nyval. Så illa är det.
Mp har hamnat helt offside. Ingen bryr sig om dem och vid ett nyval har olk glömt att de finns.
Det blir svårt att få ihop en regering med de kravlistor som nu ligger. Ytterligare svek krävs för att göra det öjligt. Hoppas hoppas på nyval.
Idag går L ut och deklarerar att man är en del av den rödgröna röran. Tvärtemot vad man lovade innan valet. Björklund måste naturligtvis avgå. Detta håller inte. Partiet riskerar åka ur riksdagen vid ett nyval. Så illa är det.
Mp har hamnat helt offside. Ingen bryr sig om dem och vid ett nyval har olk glömt att de finns.
Det blir svårt att få ihop en regering med de kravlistor som nu ligger. Ytterligare svek krävs för att göra det öjligt. Hoppas hoppas på nyval.
Efter C:s absurda kravlista så anser jag Nyval vara enda alternativet. C och evt L får bära hundhuvudet samt stå för att de sviker sina väljare om de inte släpper fram en regering fri från SD-inflytande.
Stopp för vinster i välfärden står största delen av befolkningen bakom. Men lobbyisterna verkar ha tumskruvar på politikerna vad gäller den frågan.
Jag hoppas innerligt på ett extraval.
Att MP och L ryker och att SD ökar.
Det känns faktiskt som en högst relevant önskan.
Jag hoppas innerligt på ett extraval.
Att MP och L ryker och att SD ökar.
Det känns faktiskt som en högst relevant önskan.