Hur kommer ni rösta vid nyval?
Om det nu skulle bli nyval kommer du då att rösta och röstar du då på samma parti som i höstas eller på något annat parti? Själv kommer jag att rösta på samma parti.
Om det nu skulle bli nyval kommer du då att rösta och röstar du då på samma parti som i höstas eller på något annat parti? Själv kommer jag att rösta på samma parti.
SD, samma som sist.
L som förra gången. De har hållit vad de lovade och inte vikt sig för SD så finns ingen anledning för mig att tänka om. Hade de däremot gjort det så hade jag fått fundera. För SD bör absolut inte få mer inflytande än vad de får med de platserna de fått.
Man röstar SD trots att man vet att det med största sannolikhet inte leder till ny statsminister?
Bra tänkt..
Hon är skitäcklig. Kristersson är också skitäcklig.
Hellre tjocksteffe än någon av de äckliga. Helst Åkesson. Han kommer trots allt på tur i mandatförordningen som tredje största parti.
DET HETER EXTRAVAL!!!!!!!!!
(så - känns bättre nu ;) )
L som förra gången. De har hållit vad de lovade och inte vikt sig för SD så finns ingen anledning för mig att tänka om. Hade de däremot gjort det så hade jag fått fundera. För SD bör absolut inte få mer inflytande än vad de får med de platserna de fått.
Så du väljer äckelpelle nummer ett? Grattis till äckelpriset.
DET HETER EXTRAVAL!!!!!!!!!
(så - känns bättre nu ;) )
Klassiskt Liberala Partiet, som alltid.
Glöm pseudohöger och pissliberaler om ni vill ha riktig liberalism.