BF juli 2019 - stannar på FL
Hej!
Här samlas vi som väntar barn till juli 2019 men som bara vill pratas vid på familjeliv och inte vidare på facebook osv.
Alla är välkomna, de som väntar första barnet och de som har flera barn sedan tidigare.
Hej!
Här samlas vi som väntar barn till juli 2019 men som bara vill pratas vid på familjeliv och inte vidare på facebook osv.
Alla är välkomna, de som väntar första barnet och de som har flera barn sedan tidigare.
Grattis till alla nya i tråden
Är det någon annan som är extremt uppsvullen?
Min mage är supersvullen och ännu värre blir det när jag äter. Och äter jag gör väldigt ofta eftersom jag är hungrig konstant. Jag kan inte knäppa majoriteten av mina byxor. Kan inte komma ihåg att jag hade detta problemet med sonen...
Ja,jag hoppas det e ett litet mirakel där inne <3
Tack snälla!
Hur mår du i din grav?
Gud vad härligt. Såklart man vill se bebis två gånger om man får möjlighet till det :D Kan tänka mig att längtan är enorm <3
Hej alla! Jag plussade i tisdags, har haft en strulig livmoder hela livet men jag och min man har inte känt att ivf/behandling varit för oss men haft regelbunden mens nu 1,5år och nu så var det plötsligt inte strulig mens utan en graviditet!!! Bf 4juli enligt Preglife. Ska till bm på måndag:) så orolig, glad och oförstående till att min livmoder plötsligt mår bra efter 29år tsm!
Gifte oss i maj och varit ihop i 10år, han är 36år. Går allt vägen så är det vårt första barn.
Grattis till alla nya i tråden
Är det någon annan som är extremt uppsvullen?
Min mage är supersvullen och ännu värre blir det när jag äter. Och äter jag gör väldigt ofta eftersom jag är hungrig konstant. Jag kan inte knäppa majoriteten av mina byxor. Kan inte komma ihåg att jag hade detta problemet med sonen...
Endast molvärk hittills. Varit extra trött o frusen också men vet inte om det har med graviditeten att göra. Är lite orolig för att jag inte känner mer.
Hur känner du dig? :)
Jag mår lite till och från .. illamåendet visar sig lite dä och då sån tur är så kräks jag inte utan bara får illamående lite titt som tätt..
All mat reklamer de visar på tv (förutom hamburgare) ..jag får titta blrt för det börjar vattnas i munnen jag vill ha ALLT.
Annars har det vart lungt nu i några dagar. Har haft lite mollvärk förut och växtvärk och det har jag kännt av lite idag.
Frysattacker kan jag få också då hjälper bara ett varmt bad !
Annars mår jag bra :) har även börjat "känna av" i vissa positioner man för sig i så känner jag att det tar emot i magen så det är kul att man känner att man är gravid inom sig :))
Hur mår du och vad känner du ?
Hej!
Jag hoppar in här också.
Jag är 37 år. Har tre tjejer sen innan, 17, 15 & 8 år med en annan pappa.
Så nu väntar jag och sambon mitt fjärde och hans första barn :) så spännande!
Jag mår väl hyfsat. Men är så trött och frusen. Har varit i flera veckar, känt mig sjuk liksom.
Också lite lätt illamående lite hela tiden.
Gud vad den första tiden är dryg :/
Bf är enligt senaste mensen 19 juli.
Hoppas hoppas!! <3
Hur är det med dig nu? Har blödningarna avtagit?