frökenBea skrev 2019-06-18 14:20:16 följande:
Aha, skönt att det lugnat sig...fast jag antar att du hellre hade velat att det drog igång såklart :/
Men så lurad man kan bli...av sin egen kropp liksom :(
Nu sitter jag och kopplar av i min ensamhet. Minstingen är med kompisen på stranden och sambon stack till jobb för en stund sedan, nu är det bara jag o hunden. Halv fem har jag bokat en tid till fotvård. Försökte fixa naglarna själv eftersom det är jäkligt fattigt just nu, men herregud att klippa och måla naglar med en stor jäkla mage ivägen!! Mannen tyckte synd om mina fötter och betalade en behandling till mig :)) ska bli så skönt!
Ja det är på gott och ont;) ja fatta att kroppen kan vara så lurig. Skitkropp ;)
Gud vad skönt med fotvård! Det skulle man verkligen unna sig. Ha det så skönt:)
Hoppasnu123 skrev 2019-06-18 12:02:19 följande:
Stor nedräkning på jobbet nu.. jobbar till på torsdag.. är så trött å ofokuserad, skönt jag inte har några viktiga bitar å ansvarsområde ..
Dock ska vi börja sälja glass å ha öppet i vår butik i helgen... känner att jag har väldigt dålig koll på hur livet kommer se ut framöver.. men skönt å ha projekt som gör att man inte hinner stressa upp sig inför förlossning å annat om man får för mkt tid att tänka..
I morse mådde jag väldigt illa. Kräktes upp allt jag åt i går kväll... i ganska oförändrad form.... troligen knappt varit nere i magsäcken. Känns som den lille trycker rätt bra över tarmarna..
Två dagar kvar, vad härligt!! Men det låter som om du har full rulle ändå. Du hinner väl koppla av lite också? :)
Ja den ligger nog och klämmer åt på "rätt" ställen.. fy så jobbigt.
Jag har alltid tyckt att det är så otäckt att kräkas så jag lider med er som fått göra det hela graviditeten.
Själv sitter jag ute på altanen och slappar. Tröttheten är förlamande. Vill typ bara sova mig igenom dagarna. Fick lust att dra till Ikea och plantagen men 30 min efter idén dök upp blev jag så trött att jag parkerade rumpan i stolen på altanen och här kommer jag nog bli halvliggandes ett tag till, hehe.