BF juli 2019 - stannar på FL
Ska vi starta en fortsättningstråd sen när bebisarna är ute? Där vi kan skriva av oss om tips och råd och så vidare? Så kan alla som fött poppa in där allteftersom också? :)
Tänkte i forumet "föräldrar".
Ska vi starta en fortsättningstråd sen när bebisarna är ute? Där vi kan skriva av oss om tips och råd och så vidare? Så kan alla som fött poppa in där allteftersom också? :)
Tänkte i forumet "föräldrar".
I morse tittade vår lilla dotter ut, några dagar innan bf.
Allt gick bra och det hela tog ca 12 timmar från första värkarna. Kom in till förlossningen med värkar var 3e minut men hade bara öppnat mig 2 cm, lite fostervatten hade börjat läcka. Jag förberedde mig på ett lååååååångt värk arbete men öppnade mig relativt snabbt :)
En tråd för bebistiden låter roligt!
Här har nog mensvärken suttit i från och till hela tiden, förvärkarna kan vara riktigt sjuka och ibland regelbundna men så klingar de av.. magen känns så hård hela tiden så att det är svårt att hitta något som känns bekvämt alls både när jag sitter och ligger, tänkte inte ens komma mig nära
fatet igår då jag sku äta!! Tynger mycket på och ilar och har sig så hoppas det snart är dags! Idag är jag helt utmattad, förde dottern till farmor och gick o vilade -
Vaknade 3h senare ????
Nu sitter vi i bilen påväg in :))
Stort grattis LoveEver!!
Gomorron allihop!
Här blev det en vääldigt tidig morgon :/ höll ju på hela dagen igår med att dammsuga och fixa på minsta tjejens rum, renbädda sängar etc. Fast mycket vila emellan, ändå... men vaknade vid halv fyra av värk i benen eller restless legs och jätte "trött" rygg eller molande. Tog alvedon men hjälpte inte så orkade inte ligga kvar. Gör inte ont precis men är mer besvärande liksom, så att jag inte orkar ligga kvar i sängen.
Nu hoppas man ju såklart att detta är någon start på nåt :) men får se om det ger med sig. Har inte tendens till en ens smärtfri sammandragning :(
Under kategorien "Förälder" finns nu en ny tråd att hänga i när alla bebisar har kommit! Den heter Tråden för juli-bebisar 2019
Välkomna!!
Här har ni bf listan igen.
Här har ni bf listan igen.
Nu gick vattnet!
Fick tid in till förlossningen imorgon då vätskan är klar och jag inte har några värkar än. Äntligen!!