Vi som planerar äggdonation 2019
Jag förstår att det blir tio långa dagar, och det spelar inte någon roll vad andra säger.. Oron finns där oavsett. Det hör väl till på något sätt.
Än så länge går det bra för mig. Illamåendet har blivit påtaglig de senaste dagarna, men hur besvärligt det än är försöker jag se positivt på det. Det är ändå tecken på att graviditeten än så länge går bra. Inga blödningar hittills, men som jag har förstått kan det komma när man trappar ner Östrogen och progesteron vilket jag inte har börjat med än. Däremot har jag börjat nedtrappning av kortison vilket jag är så tacksam över. Jag ser bokstavligen ut som en ballong i ansiktet tack vare de.
Jag använde såna, ett armband runt varje handled dygnet runt, (ej i duschen) och de tog bort allt mitt illamående vid min senaste graviditet då jag hade jobbigt illamående.
Om inte det funkar köp receptfria Postafen. De är mot åksjuka men fungerar mot gravidillamående också.
Funkar inte heller det, så kontakta läkare ang recept på starkare tabletter mot gravidillamående.