Vi som planerar äggdonation 2019
Heej! Är det 2 mars du har BF? 5 mars för mig.. Jag har mått väldigt bra hittills men nu börjar det kännas som att magen ska sprängas.. Igår började jag bli väldigt snurrig och fick flimmer framför ögonen och sedan huvudvärk så blev orolig att det kunde vara havandeskapsförgiftning.. Men var antagligen bara att jag hade ätit för dåligt (sjukt hungrig nuförtiden!). Mår bra igen idag och mitt blodtryck har varit lågt varje vecka..
Mår du konstant illa nu? Hur ser allt ut annars? Har du några fler UL eller annat inplanerat?
Kram
Skönt att du mår bra igen! Mitt illamående är bättre sedan några dagar, främst mår/mådde jag illa när mitt blodsocker blir för lågt eller sjunker för snabbt, men kan även sätta igång vid andra tillfällen. BM säger att det beror på tillväxten som är kraftig nu på slutet. Jaaja, det är ju som sagt väldigt nära nu, spännande tider!
Som insulinbehandlad diabetiker går jag på väldigt täta kontroller, fler UL än normalt osv. Glad för det förstås men ibland känns det lite väl mkt med så täta besök hos vanliga BM och diabetesmottagningen då alla värden är så bra o stabila. Ultraljuden på specen säger jag inget om dock. Bebis tycks må bra och följer normalkurvan exakt. <3 Själv då?