Vi som planerar äggdonation 2019
Lilly2013 skrev 2019-10-01 10:56:57 följande:
Alltså blir helt knäpp i huvudet på ultraljudet igår. Allt hopp bara försvann och tankarna bara vandrar runt runt.. Trodde verkligen att detta skulle lyckas..22 tror jag donatorn var och immunförsvaret borde ju hålla sig nere. Googlar som en galning på liknande historier. Verkar oftast inte gå så bra om det skiljer så mycket i storlek. Svårt att tro att han mätte fel på så många dagar. Brösten ömmar lite mer idag igen men hormonerna går ju inte ur kroppen så där bara.. Fy fanken vilken tortyr man utsätter sig för.
Fy vad jobbigt.. stackare. Förstår att du inte kan låta bli att oroa dig, googla och grubbla. Tycker själv att jag bara blir ännu ?värre? i sådana situationer, om jag försöker tvinga mig själv att tänka på annat. Grubbla/googla på tills du är färdig eller tröttnar, är mitt skitdåliga råd. <3 Mina mått nu i tidig graviditet var först 3 dgr efter, i vecka 7+, och sedan 5 dgr före i vecka 12. Samma med dottern om jag minns rätt. Så min begränsade erfarenhet är att det ofta diffar. Iaf, håller tummarna stenhårt!