Vi som planerar äggdonation 2019
Jag har kommit fram till att jag har någon slags hatkärlek för Lutinusen, Jag kommer på mig själv med att längta efter nästa gång jag ska "stoppa in" bara för att då är jag ett steg närmre testdagen.
Jag har kommit fram till att jag har någon slags hatkärlek för Lutinusen, Jag kommer på mig själv med att längta efter nästa gång jag ska "stoppa in" bara för att då är jag ett steg närmre testdagen.
Igår kunde jag inte hålla mig längre... tog först ett vanligt gravtest och det var fortfarande positivt men tänkte att dom reagerar på väldigt lågt hcg. Så skickade mannen till apoteket och köpa ett nytt clearblue som tur var så var det på 3+ nu. Och det stämmer ju iallafall veckomässigt. Var på 1-2 veckor när jag testade för 2 veckor sen.
Testet var supernegativt :(
Känns som ett hån att behöva genomlida ett blodprov (jag har sprutfobi) och fortsätta med medicinen fram till svar.
Halloj! Hoppar in i denna tråd om jag får! Känner igen några från en annan tråd, så kul att se och läsa om er <3 Maran tex som följts åt, grattis!!
Vi fick vår underbara dotter med äggdonation i Umeå 2018 och ska nu ha ett samtal med läkaren om syskonförsök. Vi har endast ett embryo kvar i frysen så jag hoppas verkligen att det funkar, framförallt för att vi vill att lillan ska få ett syskon <3
Styrka och lycka till kramar till er som kämpar! <3
Ruvardag 11 med ett 3-dagars.
När har du RUL Maran? Jag är 17+1 idag och har RUL 14 oktober.. Shiiit vad tiden går långsamt nu tycker jag!! Magen växer inte så mycket känns det som men brösten däremot haha.. Så hoppas på att allt är som det ska!!
[quote=79930232][quote-nick]AnnaLa skrev 2019-09-29 10:13:45 följande:[/quote-nick]Blodprovet gav hcg 75 och progesterson 41.
Båda känns låga men jag har å andra sidan inte testat så tidigt som dag 9 förut. Vad tror ni verkar de ok?[/
Allt över 50 i hcg är ok enl AVA i Riga. Jag hade 60-80 på dag 9-10, båda graviditeterna. Det viktiga är ju dubbleringstakten och inte värdet i sig (om det inte är superlågt förstås), ska du ta ett till snart?
Låter bra, Ja testar igen på måndag så hoppas så klart det fortsätter att stegras...
Skönt!! Det är liite lättare att inte nojja nu när magen putar och brösten är som två kanoner.. Men ska ändå bli skönt med UL igen! Du får säga hur det går på ert! <3 Kramar
Nu har vi varit på vul. Hjärtat slog och allt såg bra ut men han tyckte att det var 5-6 dagar för litet. Nytt vul på fredag. Fan mä.. denna ständiga oro. Har ju varit med om detta innan och när man kommit gången efter så har det varit över. Orkar inte..