Vi som planerar äggdonation 2019
Ja, jag ska klura lite till. Vi har 11 embryon i frysen. Alla utom ett är graderade som ettor.
Vad hade ni för bedömning på era?
Ja, jag ska klura lite till. Vi har 11 embryon i frysen. Alla utom ett är graderade som ettor.
Vad hade ni för bedömning på era?
Jag hade återföring av 1blastosyst 16/10, nu har jag fått mensvärk..fy vad jobbigt detta är fast jag har gjort det så många gånger. Fast har bara gjort 2 äggdonationsförsök men flera ivf. Festdag 29/10.
Ingen graviditetsdiabetes här tack och lov! Bara en bebis med rund mage precis som mamma! Men jag får köra sockerdiet och äta hälsomat nu så att bebis inte blir 6kg tack.
Idag kom äntligen mejlet.. de har en donator åt oss i Finland! Så lycklig!!
Hej.
Ny i gruppen. Gjorde FET/syskonförsök i fredags förra veckan, alltså den 25 oktober. Är på ruvardag 7 om fet räknas som rd 0. Så spänd på att veta hur det gått!!!
Vågar knappt ens skriva det, men på tisdag gör jag vårt andra ÄD-försök. Vi har bestämt oss - vi för över två femdagars blastocyster och håller tummarna att någon tar sig...
Tjejer! ni som kan det här med ivf och ÄD... detta är vårt första som ska göras nu. Ungefär vilken dag i cykeln har ni fått sätta in embryo... i genomsnitt? Då tänker jag räknat från er första blödningsdag. Förstår att det beror på donatorn med... när man gör behandling med färska ägg. men ungefär vad har det blivit? Dag 20 från första blödningsdag?
Låter rimligt. Artificiell cykel här med. Ska köra estradot-plåster o byta var tredje dag så fort jag får mens nu.
Tack för ditt svar, Sjuttiosjuan! Stort grattis till er dotter Var det kliniken som matchade er med donatorn och därefter fick ni se bilder eller var det tvärtom - att ni själva letade i en databas efter en donator med gemensamma grundläggande likheter såsom hårfärg?