Vi som planerar äggdonation 2019
Grattis Solros80 !
Grattis Solros80 !
Waow!!! Mysigt , men förstår att det också känns lite läskigt:) Kommer gå toppen!!!
Åh grattis till två tickande hjärtan Det kommer gå bra ska du se! Man fixar det på något sätt.
Grattis! Det kommer att gå jättebra.
Klart man blir lite rädd och orolig. Man vet ju att drt är större risker. Men jag tror inte du behöver oroa dig. Drt var helt enkelt meningen att drt skulle bli 2 st och att de alltid kommer att ha varandra Har en vän som är ensamstående med tvåäggstvillingar och hon har vart det sen de var 1 år. Hon har fixat det själv utan någon hjälp från någon. Då fixar ni det tillsammans <3
Hur gammal var den kvinniga donatorn du valde?
Hur många blastos fick ni till frysen?
Berättade du för Cevita att du gjort ED utomlands vid vul?Eller sa du bara att det var en naturlig graviditet ?
Åh, grattis! Det kommer ni säkert fixa, man klarar mer än man tror.
Åh nej! Lite mer blödning kom igår kväll när jag skulle lägga mig. Idag var det brunt, men man är ju rädd för att röra sig alltså Ska ringa min gyn och se om han kan kolla nästa vecka och så ska jag ringa gynmottagningen på sjukhuset och se om de har tid idag att titta på mig. Ska jag få såna här hjärtinfarkter nu en gång i veckan fram till bf eller? Kan det vara moderkakan som ligger så långt ner som blöder? Hon kunde inte se exakt placering på den på kub då det är så litet. I framkant, men långt ner sa hon. Orolig
Sant.. som sagt, lutar åt bara ett, har ju diabetes så min kropp skulle nog inte uppskatta tvillingar..
Japp, på måndag kör vi igen! Tiden rusar verkligen fram med små pluttar att ta hand om hemma. <3 Inte alls det där eviga väntandet utan mer ?hjälp, när skulle jag börja med progesteronet?? Har jag missat en dag nu???
Sant.. som sagt, lutar åt bara ett, har ju diabetes så min kropp skulle nog inte uppskatta tvillingar..
Japp, på måndag kör vi igen! Tiden rusar verkligen fram med små pluttar att ta hand om hemma. <3 Inte alls det där eviga väntandet utan mer ?hjälp, när skulle jag börja med progesteronet?? Har jag missat en dag nu???