Anonym (~_~) skrev 2018-11-17 09:51:41 följande:
Ja fy de är jobbigt sj går man på sömntabletter för att kunna sova oxå. Igår somnade jag runt 23 tiden tror ja vaknade 23:30 igen men somnade om igen.
Man blir tokig när man inte får sova direkt.
Ja de är jobbigt när de inte blir något men får se denna gång hur det blir för temp är upp och ned.
Skönt att du kunde somna om. Jag har inte somnat innan 00.00 på jag vet inte hur länge... (eller, hade varit vaken två dygn i sträck och sen somnade jag 20.00 men vaknade 01.00 och kunde inte somna om, men bortsett från den gången) iallafall inte på flera år, inatt somnade jag 04.00.
Men får väl skylla mig själv lite oxå, läkare vill att jag ska ha sömnmedicin men jag känner mig inte redo för det. Det känns läskigt och något som inte är jag, och så vill jag inte bli beroende av något. Men snart blir det väl inget val längre, man blir ju, som du säger, tokig av att inte sova under längre perioder.
Har ändå en inre känsla av att det måste finnas något kvar att testa, alltså att det ska gå att få en normal dygnsrytm utan någon sömnmedicin, men att jag bara inte vet vad - än.
Har slut på ideer att skriva om nu, men inte slut på tankar att tänka. Tänk om de kunde ta slut samtidigt...