• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
  • Anonym (Orolig nattuggla igen)

Även om mest tid går åt till att tänka haha

Wihoooooooo

500 inlägg!!!!!!!!!

• Anonym (hela tiden)

Haahah frunchbrunch var ett nytt ord som jag inte hört innan. Nä snart äta middag iallafall.

Haha nope den har jag inte sett.

Ja, men hellst lyssnar jag på en ljudbok eller bara vilar om nätterna. Dock ingen sömn så blir ju inte direkt utvilad. Snarare ännu tröttare eftersom jag bara tänker då.

Haha ja mer tid till att tänka...

Usch, skulle både behöva och vilja ha ett lov nu att bara vila ut på. Är typ död av trötthet. Vet knappt om jag är levande...

Woho, över 500 inlägg!

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-20 19:45:43 följande:

Haahah frunchbrunch var ett nytt ord som jag inte hört innan. Nä snart äta middag iallafall.

Haha nope den har jag inte sett.

Ja, men hellst lyssnar jag på en ljudbok eller bara vilar om nätterna. Dock ingen sömn så blir ju inte direkt utvilad. Snarare ännu tröttare eftersom jag bara tänker då.

Haha ja mer tid till att tänka...

Usch, skulle både behöva och vilja ha ett lov nu att bara vila ut på. Är typ död av trötthet. Vet knappt om jag är levande...

Woho, över 500 inlägg!

Det är väll lov veckan efter nästa?

Nu e naglarna fina igen

Skönt. Mår alltid bättre av fina naglar hehe

Kram
  • Anonym (hela tiden)

Jag tror det. Men kommer ändå ha rätt mycket att plugga inför... iallafall tror jag att det borde va lov. Eller om vi hade typ näst nästa vecka...

Ska iallafall bli skönt. Men jag skulle vilja ha det nu. Fast ska försöka få gjort så mycket jag bara kan så jag kan känna mig nöjd med det jag gjort innan lovet och typ kunna bara vila på lovet sedan :)

Skönt! Gillar också att måla naglarna så de är fina. Ska fixa det på lovet :D om det bara är 1v kvar till lov, varför inte ha studiedag på fredagen? Hihi... nä. Det blir nog ingen studiedag. Aja, är mest glad att jag överlevt veckan som varit. Utan att bryta ihop allt för många gånger. Blev tre gånger tror jag. Får ändå va rätt okej för en vecka :)

Haha ja men det är alltid skönt att känna sig fin. Jag borde lägga mer tid på att måla naglarna. Lägger bokstavligen noll tid på det. Har inte målat naglarna på över 1 år... eller ja, ibland om det varit någon spricka i har jag fixat det så som man kan fixa det med nagellack. Men annars - nej. Ingenting på över 1 år. Ska verkligen försöka orka fixa det på lovet.

Kramiz

Stor kram och sov gott heja oss som kämpar på!!!!

Power Girls

Påtal om det min bästa vän fyller 20 och bor en timme från mig så ska åka till henne på måndag o vi ska på spa hotell o fira

Mysigt

Kram

Kanske tar mobil pause under spaet

Så ha en fin vecka

Stor kram

• Anonym (hela tiden)

Yes, girl power!

Åh, vad mysigt det låter!! Hoppas ni får det bra!

Ja, kör mobil paus om du känner för't. Kanske ska ta FL paus snart. Känner att det blir lite mycket i perioder...

Kram

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?