• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
  • Anonym (hela tiden)

Hm... vad tyst det har varit här nu några dagar.

Känner mig tvungen att skriva mågot nu.

Har iallafall haft en dålig vecka. Detta är andra natten som jag är vaken såhär sent. Slutade nyss plugga... är så trött men så överpigg. Har dessutom haft världens ångest de senaste dagarna, 3 test denna veckan. Två skulle gjorts på onsdagen men ett hann jag inte med.

En lärare försena schemat och jag hade en annan sak efter så jag kunde inte stanna. Vanligen går ju test före allt annat. Men just detta gick inte att flytta - det hade blivit tredje gången och det är ju lite jobbigt att behöva gå och boka om igen för tredje gången.

Så idag, torsdag, ska jag göra två test nu istället. Men jag är så himla inte färdig med mina förberedelser. Känner mig så oförberedd och nej, bara nej. Men hoppas verkligen det går bra. Men det går säkert inte bra... men men. Den jag gjorde i igår också, den gick jättedålig. Åtminstånde kändes det så. Och den läraren avskyr dessutom mig.

Allt hela denna veckan har enbart gått fel...

Well, nu har jag klagat klart för denna gång. Hehe, Hoppas alla har det bra!

• TrueLove12
    Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-17 20:10:50 följande:

Åh, är alltid skit när någon dör :/ oavsett vem det är.

Nej, tyvärr förstår ingen allt hur det är med alla känslor. Jag känner ockdå att jag putter mycket inom mig och inte visar det utåt för att jag inte orkar med när folk inte förstår och säger "men det är bara att fånga dagen" typ. Vill mest svara "okej, ge mig en håv" fast det vågar jag inte.

Aha ok, då förstår jag. Låter som en rätt smart app, men inget för mig tror jag :)

Åh, vad mysigt det låter med att ha en vovve! Önskar att jag inte bar rädd för hundar... :( har en granne som har (och hade) hund som skrämde mig när jag var liten. Det sitter fortfarande i. Ja, att ha musik är nästan ett måste för mig när jag är ute. Vill inte behöva stanna och prata med folk när jag är ute, tycker det är så jobbigt när man får frågan "hur är det då?" liksom, ska jag dra världens lögn o säga "jodå allt är bra, själv?" eller säga "nä, det är åt helvete just nu, själv?". Båda svaren känns så motiga att behöva säga... har därför nästan alltid musik när jag är ute, och de som inte förstår att jag inte vill prata då.. ja synd om dem för jag tänker ignorera dem. Hehe, egoistisk jag låter nu. Jag ör nog egoist i grund och botten.

Ja, det är skönt att de är vänner. Men känns bara för mycket med allt just nu. Tror det börjat gå upp för fler kompisar nu hur jag egentligen mår oxå. Känns jättedåligt, vill inte att de ska gå runt och undra. Liksom, vill att de isåfall ska fråga men tror inte de 'vågar' och jag vill inte gå fram till dem o bara säga allt.

Skönt att det inte är ngn fara idag, men jobbigt att inte orka lika mkt som alla andra.

Ja de är väldigt tråkigt faktiskt.

Förstår de verkligen är nästan samma här man orkar inte och vill inte prata med alla jämnt och man vågar inte prata om de heller då många går inte att lita på heller.

Den är bra håller koll på allting så slipper ja tänka på allting själv och kan lägga in humör m.m

Jaha de är inget kul förstås jag va med när mitt ex blev biten i ansiktet av sin hund dock hade vi hund i hemmet när de skedde så ja lyckades inte bli rädd iaf.

Ville eg vänta med hund då våran gamla blev sjuk och var tvungen att avlivas pga cancer men min man ville inte vänta tyvärr.

Förstår det är inget kul heller undra vad andra tror och tänker om en ibland
  • Anonym (hela tiden)
    TrueLove12 skrev 2018-10-27 10:21:57 följande:

Ja de är väldigt tråkigt faktiskt.

Förstår de verkligen är nästan samma här man orkar inte och vill inte prata med alla jämnt och man vågar inte prata om de heller då många går inte att lita på heller.

Den är bra håller koll på allting så slipper ja tänka på allting själv och kan lägga in humör m.m

Jaha de är inget kul förstås jag va med när mitt ex blev biten i ansiktet av sin hund dock hade vi hund i hemmet när de skedde så ja lyckades inte bli rädd iaf.

Ville eg vänta med hund då våran gamla blev sjuk och var tvungen att avlivas pga cancer men min man ville inte vänta tyvärr.

Förstår det är inget kul heller undra vad andra tror och tänker om en ibland

Oj.. hoppas det gick bra för ditt ex när han blev biten av hunden. Är nog rädd för de flesta djur.. lite trist men det har bara blivit så.

Usch :/ livet är orättvist. Förstår om du ville vänta lite, är ju en hel del jobb med hund också. Men de verkar vara mysiga, fast hoppiga och spralliga verkar de ju vara bra på att vara när de är valpar :)

Nej, inte kul och att heller inte kunna rå för alla tankar som bara flyger genom huvudet och kommer tillbaka gång på gång på gång..
  • Anonym (hela tiden)
    Anonym (Orolig nattuggla igen) skrev 2018-10-22 00:19:10 följande:

Tack tror fl har tekniska problem

Ibland lyser det som att jag inte läst fast jag har det o ibland inte

O häromdagen försvann mitt gamla konto

Fick abstinens typ haha

Men nog lättare om pausen är frivillig från mig än att fl har tekniska problem

Testa pausa du med nästa vecka om du vill

Kram sen vet man ju inte kanske kikar in ändå men då kan du ju svara när du e tillbaka och vice verca. Kram natti

Kan man vara dummare än jag är... glömde svara på detta.

Jo; har kikat in en gång om dagen hela veckan men knappt skrivit något. Det har jag inte orkat. Och det har varit jättekonstigt. En dag kunde globen visa 20 för att nädta dag visa 5 utan att jag öppnat eller klickat bort något, haha. FL teamet får sätta fart och se till att fixa detta tycker jag.

Haha ja, jösses. Skulle oxå få abstinens om mitt konto försvann. Liksom, skapa ett nytt direkt igen typ. Haha.

Ja absolut är det lättare när pausen är frivillig. Jag kan tex vara borta från instagram och fb flera veckor utan några problem men vill jag själv titta instagram och det inte funkar... ja då blir jag arg. Haha. En period öppnade jag inte insta på ett helt år, och hade inte fb då, det var jätteskönt att bara "nej jag vet inte vad du postat för jag har paus från insta på obestämd tid" och dessutom så var det inget jag tvinga mig själv till. Det bara skedde.

Snapchat är nog appen jag har svårast att överge, men börjar överge den nu. Tex notiser borta och svarar bara folk när jag känner för det. Vilket brukar vara att jag kollar till appen 1 gång om dagen. Hehe.

Haft minipaus från FL iallafall. Bara för att jag varit för trött för att skriva eller kolla mer på FL.

Idag ska jag iallafall iväg vilket ska bli rätt kul men först upp ur sängen och äta frukost... sådär kl 2pm. Hehe.

Kram, hoppas veckan varit bra!
  • Anonym (hela tiden)

Är denna tråd heelt död nu? :o

Oroliga, övertänkande jag kan inte låta bli att undra..

Har saknat nattpratet här :D

• TrueLove12

Igår kväll mådde ja inte alls bra var helt nere tog bra stund innan man mådde bra igen gillar inte när humöret går upö och ned hela tiden.

• Anonym (~_~)

Verkar va hel dött nu.

E sååå less på allting just nu mått jätte dåligt den senaste tiden:( :(

Känner mig sååå ledsen och ensam fast jag e gift

• Anonym (hela tiden)
    TrueLove12 skrev 2018-11-03 10:37:03 följande:

Igår kväll mådde ja inte alls bra var helt nere tog bra stund innan man mådde bra igen gillar inte när humöret går upö och ned hela tiden.

Jobbigt, usch, jag gillar heller inte när mitt humör går upp och ner hela tiden :/
  • Anonym (hela tiden)
    Anonym (~_~) skrev 2018-11-14 23:44:44 följande:

Verkar va hel dött nu.

E sååå less på allting just nu mått jätte dåligt den senaste tiden:( :(

Känner mig sååå ledsen och ensam fast jag e gift

Känner helt ärligt lite likadant nu

Känslan av ensamhet är nästan värst, eftersom man egentligen inte är ensam. Det kommer alltid finnas någon som känner likadant...

Äh, står helt still i hjärnan. Har inte en aning om vad jag ska skriva... skickar några digitala styrkekramar iallafall!
  • Anonym (~_~)
    Anonym (hela tiden) skrev 2018-11-15 00:23:22 följande:

Jobbigt, usch, jag gillar heller inte när mitt humör går upp och ner hela tiden :/

Det är väldigt jobbigt kan man säga
Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?