BIM 29/9 med Rosenrot
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Låter som att ni är en bra bit på väg.
Har du kört dubbel dos tidigare?
Tar det sig inte för mig den här månaden så ska jag köra dubbel dos nästa månad.
Bra jobbat :) Jag håller tummarna för er :)
Låter som att ni är en bra bit på väg.
Har du kört dubbel dos tidigare?
Tar det sig inte för mig den här månaden så ska jag köra dubbel dos nästa månad.
Bra jobbat :) Jag håller tummarna för er :)
Jag har kört rosenrot och munkpeppar i 2 månader nu. Är på CD 5 men börjar redan uppleva att kroppen laddar upp för ÄL, mitt första tecken är att jag samlar lite vätska..funderar på om jag ska börja ta 2st rosenrot också men har även beställt MACA-pulver för att förhoppningsvis får ordning på allt, någon som testat det?
Jag har kört rosenrot och munkpeppar i 2 månader nu. Är på CD 5 men börjar redan uppleva att kroppen laddar upp för ÄL, mitt första tecken är att jag samlar lite vätska..funderar på om jag ska börja ta 2st rosenrot också men har även beställt MACA-pulver för att förhoppningsvis får ordning på allt, någon som testat det?
Hela dagen igår och fortfarande idag har jag haft ont i högra äggstocken, är så rädd för utomkvedshavandeskap då jag hört folk som fått operera bort ena äggledaren pga det. Jag är lite nojig men drömmer till och med om att jag får opereras! Annars är jag på ÄL+6 och 9 dagar till BIM :D känns också fortfarande som mensen ska komma när som helst!
Hela dagen igår och fortfarande idag har jag haft ont i högra äggstocken, är så rädd för utomkvedshavandeskap då jag hört folk som fått operera bort ena äggledaren pga det. Jag är lite nojig men drömmer till och med om att jag får opereras! Annars är jag på ÄL+6 och 9 dagar till BIM :D känns också fortfarande som mensen ska komma när som helst!
Hjärnan skapar drömmar utefter vilka känslor du har. Jag tror inte du har utomkvedshavandeskap. Vet att mina ord tröstar väldigt lite i en situation när man känner som du gör.
Men andas lugnt, det kan ju fortfarande vara ägget som rör sig och det som är orsaken till det onda.
Det sjuka med det här att vänta på BIM är att molvärken kan finnas där för att mensen ska komma eller för att den inte ska komma. Tidiga gravsymptom är verkligen inte lätta att hitta i djungeln bland alla andra krämpor :D