BIM 29/9 med Rosenrot
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Jag har aldrig testat att tempa. Vilken dag börjar man med det? Måste man fylla i det i nån betalkalender?
Mina flytningar funkade innan missfallet. Men efter det så ser jag inga trådliknande flytningar. Hade väldigt kraftigt vattniga flytningar som liksom rann ur mig i måndags, helt sjuk känsla. Hände två gånger den dagen. Men nu är det som vanligt, lite men inget nämnvärt.
Tack :)
Såhär såg min tempkurva ut förra cykeln (69 dagar lång) och nästa är min kurva hittills denna cykel. Är lite control freak så detta gillar jag!
Hej!
Jag har bim 25/9 så nästan 29/9 ;)
Hakar på här om de är ok :)
Ätit rosenrot + bisolvon denna månaden :)
ÄL + 4
Exakt, plask är rätt ord! :D
Men vet ni vad!! Jag fick en sån plask alldeles nyss och sprang in på toan. Den är inte helt genomskinlig idag, den är vit och trådaktig också!! Helt plötsligt kom hoppet igen om att äl kanske ändå är idag. LH värdet kan ju stiga under dagen.
Alltså tänk att man kan bli så glad över en flytning! :D :D
Ska ta och kolla upp det där och börja tempa nästa cykel om det inte tar sig den här månaden, jag är också ett kontrollfreak så det passar nog mig med :D
Hej!
Jag har bim 25/9 så nästan 29/9 ;)
Hakar på här om de är ok :)
Ätit rosenrot + bisolvon denna månaden :)
ÄL + 4
Absolut! Välkommen hit :)
Märkte du av någon skillnad den här månaden mot tidigare månader?
Hur länge har du försökt?
Exakt, plask är rätt ord! :D
Men vet ni vad!! Jag fick en sån plask alldeles nyss och sprang in på toan. Den är inte helt genomskinlig idag, den är vit och trådaktig också!! Helt plötsligt kom hoppet igen om att äl kanske ändå är idag. LH värdet kan ju stiga under dagen.
Alltså tänk att man kan bli så glad över en flytning! :D :D
Ska ta och kolla upp det där och börja tempa nästa cykel om det inte tar sig den här månaden, jag är också ett kontrollfreak så det passar nog mig med :D
Haha bra där :D Om jag gissar rätt så kommer jag bli slängd i säng så fort jag kommer hem. Stackaren har ju inte fått något sen i förrgår :D :D
Då hoppas jag att din tur smittar av sig till mig, och att min tur smittar av sig till dig. För de jag har skrivit med har blivit gravida samma månad eller månaden efter vi har skrivit :D
Klart vi ska testa samma dag. Jag har en förmåga att alltid vilja testa en dag innan BIM. Hur vill du göra? Jag har ju BIM 29:e om jag har 28 dagars cykel som jag brukar. Men förra månaden kom ju mensen dag 32.
Så det kanske är lika bra att vänta till den 29:e, det känns på något vis som att det är vår dag :) :D
Jag hade också smällt av om vi båda testar positivt samtidigt :D :D