BIM 29/9 med Rosenrot
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Ny tråd startad Jagerika ;)
Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)
Välkomna :)
Jag har nu fått tid till ultraljud imorgon kl 11. Håller tummarna för att få ett hjärta, men misstänker att det inte kommer finnas något där.
Missfall bekräftat :(
Fy vad jobbigt. Stor kram till dig!
Men fy vad säger du! :( jag beklagar verkligen!!
Uppdatering om mig: nu har jag ett fint ägg i min livmoder som förhoppningsvis håller på att fästa <3
Efter 2,5 års försök. Utredningar och IVF så kan jag äntligen säga att jag är gravid!!!
Detta är på ÄL+10 och ruvardag 5 <3
Stort Grattis!! :) Nu börjar en ny resa för dig/er :)
Ja det är helt otroligt!! Äntligen är vi gravida! Helt galet vilken lättnad att det gick! Men det är ännu tidigt så hoppas verkligen fröet vill hänga kvar <3
Åh hej! Det var länge sen jag var inne här men gick in nu och läste. Stort grattis till graviditeten!! Hur har det gått? Ser att det var ett tag sen du skrev. Hoppas så att allt är bra.
Och hur går det för dig, NiMi?
Åh hej! Det var länge sen jag var inne här men gick in nu och läste. Stort grattis till graviditeten!! Hur har det gått? Ser att det var ett tag sen du skrev. Hoppas så att allt är bra.
Nej! :( Jag beklagar verkligen, så himla orättvist :/ men precis som du säger, det gick! Min första graviditet slutade ju också med en missed abortion i precis samma veckor som dig. Det var fruktansvärt. Kommer fortfarande ihåg känslan i kroppen efter det ultraljudet. Vet du redan nu när nästa insättning blir? Verkligen all styrka till er.
Min dotter är 9 månader nu. Jag ska börja jobba igen om 3 månader och för första gången sedan hon kom börjar jag faktiskt längta tillbaka till jobbet litegrann..