Mjbo skrev 2019-02-04 18:46:54 följande:
Jaha så det förs över från partner till partner? Trodde fett va en infektion man fick typ som uvi eller så, men så fel jag hade :)
Jobbigt att få sånna sammandragningar av orgasm, det har jag tack och lov inte märkt av ännu, inte så det blir obehagligt iallafall. Spänner lite, men inte mer än så.. :)
Sexdrömmar har jag oxå, MASSOR....... ibland helt galna drömmar som man inte ens kunnat tänka sig annars, haha... sjukt. Men men, det verkar vara rätt vanligt vad jag förstått det som, så jag tar dem med en nypa salt ;)
vad jag förstod det som så KAN det göra det. ska höra med min gyn i morgon om vi kan ge mannen lite penicillin med =) det kanske är jag som överdriver sammandragningar vid orgasm, det känns ju likadant som när jag får en av stress typ...
har dessutom i ett par dagar haft lite ont till o från i mens-magen. Inte när jag gör något speciellt men lite skrämmande att det gör ont precis där för det känns liksom inte som 'växtvärk' direkt. jag kan sitta helt still och så börjar det värka lite och försvinner efter en kort stund. det kommer inte i samband med sammandragning eller så - för då hade jag ju blivit riktigt orolig - men det är jobbigt när man inte vet vad det är/om det är normalt.
Kul att ni kikar på vagn!! förstår om ni behöver en väldigt stabil vagn om ni har snö under så lång tid och mkt grusvägar etc. Här ligger snön i stan typ 2 dagar om året och resten är det torrt
så inte ritkigt samma behov där!
Köpte ett skötbord till lillan i helgen på blocket =) fick det för 1/3 av priset men fortfarande jättefint och de inkluderade skötbädden också. Känns kul när man gör lite 'klipp'! blev ett ganska robust med hjul som vi kan rulla in i badrummet då sovrummet ligger precis bredvid.
Försöker nu hitta någon fin baby-mobil att sätta på skötbordets kanter, men har svårt att hitta en med tillräckligt lång arm... tycker annars denna är superfin!! men den kanske det får bli till sängen om jag inte löser 'armproblemet' haha! =)
www.pricerunner.se/pl/350-4289668/Barn-och-Babytillbehoer/Nattou-Loulou-Lea-Hippolyte-Saengmobil-priser
har även hittat en Babybay säng till bebisen på blocket för väldigt bra pris som vi ska hämta i helgen - så snart har lillan allt hon behöver - och förmodligen lite till haha
den kan hon bara använda 6-9 mån vad jag förstått då de växer ur den sen så kändes bra att köpa begagnat!