Inalina skrev 2019-01-08 16:29:54 följande:
jag tror det är bra att ha husdjur och barn tillsammans - tror det skapar ett lugn, en respekt och vänner för livet :) men ja klart jag har en romantiserad bild av det när jag inte har en egen ;)
ja jag kör hemma framför TVn - försöker prova lite olika pass o se om jag fastnar för något särskilt.vissa är mer som vanliga stretchningspass- och vissa lite mer power i :)
jag gillar min mage =) jag köper inga nya fina kläder direkt utan letar mest efter längre koftor att ha till tajts eller jeans. har köpt 2 gravidtajts och 2 gravidjeans jag skiftar mellan. kan inte tänka mig att ta på mig något annat just nu =) HMs grejer har funkat perfekt. Finns inte så många andra roliga butiker (typ Lindex o så) här i Schweiz så jag kommer nog inte direkt spendera något på kläder närmsta halvåret ;)
har börjat fråga runt lite vad folk köpt för vagn och så bland vänner - det är ju en djungel där ute och plötsligt är det kanske ett stressmoment så jag tänkte vi kunde lika gärna bestämma oss nu. har du någon aning ännu? vi kommer ju åka till sveirge när bebisen är typ 2 månader så måste planera lite för hur vi ska resa etc - känns inte som det smidigaste direkt då mannen prompt ska ha med sig golfväskan också
Skrev precis ett låååångt inlägg så försvann allt när ja skulle skicka. typiskt. Så fattar mig lite kort nu :P
Låter behagligt att köra framför tvn! kör du youtube eller färdiga dvd pass?
Jag känner oxå lika gällande gravidkläderna, dock byxor är inget jag köpt gravidbyxa ännu men däremot tröjor då alla jag äger börjar bli magtröjor pga magen :P Skönt att äntligen ha nått som går över magen hela vägen ner och inte sticker rätt ut ;)
Gällande vagn så de krav jag har är att den går bra i snö, är lätt, och att den ska gå att växla mellan bilstol/vanlig vagn enkelt.. har kollat mycket på bugaboo's nya modell FOX, men aldrig kört en så vet inte riktigt, men de ser så bra ut tycker jag.. :)
jag och mannen ska sen som jag kanske sagt förut åka iväg på barnvagnsletande och prova massor av olika vagnar modeller och märken. tror man lär provköra innan man vet vad man gillar :)
har ni något speciellt som ni söker gällande vagn?